اطلاعات مهمی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

24 November 2016 - 09:00

قرار است یک فیلم ریبوت شده از Tomb Raider «مقبره نورد» بر اساس بازی اکشن ادونچر محبوب و باسابقه ساخته شود. بازیگر فیلم Ex Machina، آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander)، قرار است در نقش لارا کرافت (Lara Croft) بازی کند که ظاهری شبیه به لارا کرافت نیز دارد و تاریخ اکران فیلم سال ۲۰۱۸ بیان شده است. این فیلم قرار است داستان و خط داستانی کاملاً متفاوتی نسبت به دو فیلمی داشته باشد که آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش اصلی بود. این دقیقاً همان کاری بود که استدیوی توسعه دهنده‌ی کریستال دینامیک (Crystal Dynamics) در سال ۲۰۱۳ برای ساخت نسخه‌ ریبوت شده‌ی بازی انجام داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه شوید.

هنوز هم زمان و فضای کافی برای اضافه کردن ویژگی‌های تازه و جدید به نسخه‌‌ی سینمایی بازی Tomb Raider «مقبره نورد» وجود دارد. طی آخرین صحبت‌ها این طور بیان شد که فیلم قرار است به ریشه‌های خود یعنی عنوانی اکشن و کلاسیک دهه‌ی نود بازگردد.

طی مصاحبه سایت HeyUGuys با گراهام کینگ (Graham King)، تهیه کننده کارآزموده هالیوود، این فیلمساز بااستعداد برای مدت کوتاهی بحث درباره‌ی فیلم درام جنگ جهانی دوم خود، Allied «متحد»، را کنار گذاشت و درباره‌ی فیلم Tomb Raider «مقبره نورد» صحبت کرد.

این چیزی است که ما به آن بازگشت به ریشه‌های یک اثر می‌گوییم. در این فیلم لارا کرافت جوان قصد دارد بفهمد که پدرش زنده است یا مرده. فیلم صحنه‌های احساسی قشنگی دارد که فکر کنم همین موضوع توجه آلیشیا را جلب کرد. من فکر می‌کنم که داستان سرایی و روایت داستانی عالی خواهد بود، تیم بازیگران و کارگردان خیلی خوبی در اختیار داریم و ساخت چنین فیلمی عالی خواهدبود.

به احتمال زیاد فیلم Tomb Raider «مقبره نورد» بر اساس هیچ کدام از دو بازی‌ ساخته نخواهد شد، ولی امکان آن که بین دو بازی جریان داشته باشد زیاد است. یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز از همین روش برای ساخت فیلم Assassin’s Creed استفاده کرده‌است. به گفته‌ی یوبی‌سافت، فیلم Assassin’s Creed در جهان اصلیِ بازی‌ها جریان خواهد داشت و ممکن است که اتفاقات درون فیلم بر روی بازی‌های آینده فرانچایز Assassin’s Creed تاثیر داشته باشد.

در چند روز گذشته اخبار زیادی مربوط به فیلم‌هایی شنیدیم که از روی یک بازی ویدئویی در حال ساخت هستند، ولی سوال اصلی این است که آیا این فیلم‌ها موفق می‌شوند که عملکرد مناسبی داشته باشند. یوبی سافت در حال حاضر اولین کمپانی در این صف است و چندی دیگر فیلم Assassin’s Creed را اکران خواهد. بعد از آن هم سونی قصد دارد شانس خود را امتحان کند. سونی در حال ساخت دو فیلم از دو فرانچایز محبوب خود یعنی Uncharted و the last of us است و برنامه‌های زیادی برای موفقیت این دو فرامچایز در حوزه‌ی سینما دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا بالاخره فیلم موفقی از یک بازی ویدئویی ساخته خواهد شد؟

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    به نظر من فیلم اول سایلنت هیل بسیار اقتباس خوبى بود. مشکل اصلى توى ساخت فیلم ذات بازى در کندوکاو کردن و شکل دادن به شخصیت به جاى پذیرفتن نسخه آماده کارگردان هست که به نظر مى یاد یوبى سافت حلش کرده. البته امیدوارم.