پوستر فصل دهم سریال American Horror Story منتشر شد

11 March 2020 - 14:00

رایان مورفی (Ryan Murphy) سازنده سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» اولین پوستر فصل دهم این سریال را منتشر کرد. کمتر از دو هفته پس از اینکه بازیگران فصل دهم این سریال مشخص شدند، مورفی به موضوع اصلی این فصل اشاره‌ای کرده است. این پوستر یک جفت دست را نشان می‌دهد که در حال بالا آمدن از یک پرتگاه هستند و در پس‌زمینه هم اقیانوس را می‌بینیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز تاریخ پخش فصل دهم American Horror Story مشخص نشده است. مکالی کالکین (Macauley Culkin) که برای اولین بار در این سریال حضور دارد به سارا پلسون (Sarah Paulson)، ایوان پیترز‌ (Evan Peters)، کتی بیتس (Kathy Bates)، لزلی گروسمن (Leslie Grossman)، بیلی لورد (Billie Lourd)، آدینا پورتر (Adina Porter)، لیلی ریب (Lily Rabe)، آنجلیکا راس (Angelica Ross) و فین ویتراک (Finn Wittrock) خواهد پیوست.

هر فصل از این سریال تم و فضای ترسناک متفاوتی دارد، از خانه تسخیرشده و تیمارستان روانی تا محفل جادوگران و هتلی با رازهای تاریک و مرگبار. این سریال طی ۹ فصل قبلی خودش نامزد ۹۵ جایزه امی شده که ۱۶تای آن‌ها را برده است. شبکه FX به تازگی این سریال را برای سه فصل دیگر تمدید کرده، یعنی حداقل ۱۳ فصل از آن ساخته خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.