تست کرونا تام هنکس و همسرش مثبت و تولید فیلم الویس پرسلی متوقف شد

12 March 2020 - 12:00

تست کرونا تام هنکس (Tom Hanks) و همسرش ریتا ویلسون (Rita Wilson) مثبت اعلام شد. این دو برای حضور در فیلم بدون نام الویس پرسلی (Elvis Presley) در استرالیا به سر می‌برند. هنکس قرار است نقش کلنل تام پارکر مدیر برنامه پرسلی را در این فیلم محصول برادران وارنر بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استودیو حین تولید این فیلم متوجه شد یکی از اعضای تیم سازنده مبتلا به ویروس کرونا شده و در بیانیه‌ای اعلام کرد این شخص در حال درمان است. این استودیو همچنین اعلام کرده در حال همکاری با مسئولان پزشکی استرالیا هستند تا افرادی که با آن شخص ارتباط مستقیم داشته‌اند را شناسایی کنند. تام هنکس در یک بیانیه اعلام کرده است:

سلام مردم. ریتا و من در استرالیا هستیم. کمی احساس خستگی کردیم، انگار سرما خوردیم و بدنمون درد می‌کرد. ریتا کمی تب و لرز داشت. برای اینکه مشکلی پیش نیاد، ما تست کرونا دادیم و مثبت اعلام شد.

حالا باید چکار کنیم؟ مقامات پزشکی پروتکل‌هایی دارن که ما باید ازشون پیروی کنیم. ما مورد آزمایش و نظارت قرار می‌گیریم و به منظور حفظ سلامت عمومی تا مدتی قرنطینه خواهیم بود. مرحله به مرحله پیش میریم.

ما اخبار خودمون رو مدام در اختیار مردم دنیا قرار میدیم. مراقبت خودتون باشین!

فیلم بدون نام الویس پرسلی قرار است ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. البته تا آن موقع زمان زیادی باقی مانده، اما هنکس فیلم دیگری به نام Greyhound «گری‌هاوند» دارد که تابستان آینده اکران خواهد شد. هنکس دو فیلم دیگر هم برای سال ۲۰۲۰ دارد: فیلم علمی تخیلی BIOS و News of the World «اخبار دنیا» محصول یونیورسال.

به تازگی جایزه سسیل بی دمیل به هنکس اهدا شده و او برای بازی در نقش آقای راجرز در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood «یک روز زیبا در محله» برای ششمین بار نامزد جایزه اسکار شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.