اکران فیلم F9 به دلیل شیوع کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد

12 March 2020 - 21:00

یونیورسال تاریخ اکران فیلم مورد انتظار F9 «سریع و خشمگین ۹» را به سال آینده موکول کرد. این فیلم حالا قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در خبر قبلی به اطلاع شما رساندیم پارامونت هم اکران جهانی فیلم A Quiet Place Part II «یک مکان ساکت بخش ۲» را یک هفته قبل از اکرانش به زمان دیگری موکول کرده است.

هر دو استودیو مبالغ زیادی برای تبلیغ این دو فیلم هزینه کرده‌اند، بنابراین گرفتن چنین تصمیمی خیلی راحت نبوده، اما قطعا در طولانی مدت به نفع هردو استودیو خواهد بود. قسمت قبلی این فرنچایز یعنی Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» رکورد بهترین افتتاحیه جهانی یونیورسال را با ۵۴۲ میلیون دلار ثبت کرد که ۱۸۵ میلیون دلار آن متعلق به چین بود. آن فیلم در پایان به فروش کلی ۱.۲۳۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرد.

۸۰٪ فروش کلی سه فیلم آخر فرنچایز Fast در باکس‌آفیس جهانی به دست آمده و این یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای سینمایی در آسیا است. منطقه آسیا-اقیانوسیه که شدیدا تحت تاثیر کرونا قرار گرفته ۵۶٪ فروش کلی سه فیلم قبلی این فرنچایز را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.