تام هالند تاریخ شروع تولید و بازگشت زندیا به فیلم Spiderman 3 را تایید کرد

13 March 2020 - 11:00

از زمان تمدید قرارداد بین استودیوهای Marvel و Sony، انتظارات زیادی از فیلم سوم فرنچایز مرد عنکبوتی (Spider-Man 3) با بازی بازیگر ۲۳ ساله یعنی تام هالند (Tom Holland) می‌رود. این بازیگر جوان به تازگی تایید کرده شروع تولید این فیلم برای ماه جولای (تیر) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هالند ضمن تبلیغ فیلم ماجراجویی جدید خود از استودیو پیکسار یعنی فیلم Onward و در مصاحبه با Daily Inquirer فیلیپین، خبر داد که با توجه به سابقه بد لو دادن فیلمنامه آثار مارول سعی می‌کند هیچ گونه اسپویلری را بین صحبت‌هایش نداشته باشد، اما اطمینان داد که فیلم نامه “جنون آمیز” است و زندیا (Zendaya) بازیگر فیلم “سرخوشی” (Euphoria) برای بازی در نقش ام جی به این فیلم باز می‌گردد.

هالند برای ایفای نقش مرد عنکبوتی به فیلم باز خواهد گشت، و همچنان باید دید که وی در برابر دشمنانی که در مقابلش قرار می‌گیرند، چه خواهد کرد. با وجود پایان فیلم دور از خانه (Far From Home)، تعداد زیادی از دشمنان سرکش احتمالاً مشتاق جنگ هستند. مرد عنکبوتی هالند نیز طبق توافقنامه جدید قرار است در فیلم‌های دیگری از Marvel Studios ظاهر شود.

فیلم سوم مرد عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است تا به فیلم‌های دیگر فاز چهارم مارول بپیوندد. با این تاریخ اکران باید با فیلم ماموریت غیرممکن ۷ (Mission: Impossible 7) رقابت کند که در تاریخ ۲۳ جولای اکران خواهد شد. فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن ۹۹) و داکتر استرنج در جهان موازی جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. همچنین فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love & Thunder) برای تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم‌های عنکبوتی آینده سونی شامل دنباله ونوم (Venom) با بازی تام هاردی (Tom Hardy) به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) و همچنین فیلم جرد لتو (Jared Leto) یعنی موربیوس (Morbius) می‌شود. فیلم‌های اسپین‌آف دیگری با حضور شخصیت‌های بلک کت و سیلور سیبل در دست ساخت قرار دارند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.