اورلاندو بلوم از توقف تولید Carnival Row به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد

13 March 2020 - 12:30

اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) این خبر را به اشتراک گذاشته است که تولید فصل دوم سریال پرطرفدار آمازون یعنی کارناوال راو (Carnival Row) در پراگ به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا متوقف شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بلوم در ویدئویی که در اینستاگرام و حین ساخت سریال در پراگ منتشر شده و همراه با همکارانش گفت:

از آنجا که می‌خواهیم به قرنطینه برویم باید از شما خداحافظی کنیم. ما به ایالات متحده می‌رویم، حداقل من به ایالات متحده می‌آیم زیرا می‌خواهیم قبل از قرنطینه وارد کشور شویم. همه شما را دوست داریم، در خانه بمانید. خود را قرنطینه کنید. به نظر می‌رسد واقعاً دیوانه وار باشد، اما این کار را شما با خانواده انجام دهید و از خود مراقبت کنید.

اظهارات آخر وی اشاره به اعلامیه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ روز چهارشنبه مبنی بر ممنوعیت مسافرت از اروپا به دلیل COVID-19 بوده است.

کارا دلوین (Cara Delevingne) و بلوم ستارگان اصلی سریال هستند. این سریال که در دنیای خیالی و ویکتوریایی و همراه با موجودات اساطیری روایت می‌شود که سرزمینهای عجیب و غریب آنها توسط امپراطوریهای انسان مورد حمله قرار گرفته است. بلوم نقش کارآگاه انسان‌ها با نام رایکرافت فیلسترات بازی می‌کند، در حالی که دلوین به عنوان یک پناهجو با نام ویگنت استونماس به ایفای نقش می‌پردازد. بلوم و دلوین تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.