اولین تریلر انیمیشن Soul منتشر شد

14 March 2020 - 09:00

اولین تریلر کامل انیمیشن Disney/Pixar بانام Soul امروز در اینترنت منتشر شد. بازیگر برنده‌ی اسکار جیمی فاکس (Jamie Foxx) صداپیشگی نقش اصلی در این اثر که اولین انیمیشن پیکسار با محوریت شخصیتی سیاه‌پوست است را بر عهده دارد. تینا فی (Tina Fey)، داوید دیگز (Daveed Diggs)، فلیشه رِشاد (Phylicia Rashad) و کوئست‌لاو (Questlove) دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیت داکتر (Pete Docter) که تاکنون موفق به کسب دو جایزه‌ی اسکار شده، کارگردان این انیمیشن است. داستان فیلم درجایی بین نیویورک و یک قلمرو کیهانی قبلاً دیده نشده که همه‌ی ما شخصیت‌های منحصربه‌فردمان را در آنجا پیدا می‌کنیم، جریان دارد. آیا تاکنون برای شناختن جایی که سرچشمه‌ی اشتیاق، رؤیاها و علاقه‌مندی‌هایتان است کنجکاو بوده‌اید؟ و اینکه چه چیزی باعث به وجود آمدن شخصی که الآن هستید شده است؟

Soul در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن برنامه‌ریزی شده است. این اثر دومین فیلم غیر اقتباسی و غیر دنباله‌ای پیکسار برای سال ۲۰۲۰ پس از انیمیشن Onward که اخیراً افتتاحیه‌ای بالای ۳۹ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی داشت، خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.