ویروس کرونا: تولید Supernatural متوقف شد اما The 100 سعی در اتمام فصل دارد

14 March 2020 - 14:00

آخرین فصل‌های دو سریال محبوب شبکه CW یعنی Supernatural و The 100 در کابوس ایجاد شده توسط ویروس کرونا گیر افتاده‌اند. به گزارش سایت خبری Deadline تولید Supernatural متوقف شده اما The 100 سعی در اتمام فصل دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بعد از بررسی‌های طولانی، بعد از ظهر جمعه تصمیمی مبنی بر توقف تولید Supernatural به دلیل ایمنی بازیگران و خدمه گرفته شد. این امری صحیح در این شرایط بود که فقط دو هفته به پایان فیلمبرداری و رسیدن به پایان فصل ۱۵ این سریال باقی مانده است.

در زمانی که دولت سعی دارد شیوع ویروس را تحت کنترل خود درآورد اگر این وقفه طولانی باشد، پخش فصل آخر Supernatural ممکن است قبل از آخرین قسمت قطع شود. این وقفه همچنین سریال بعدی جرد پادلکی (Jared Padalecki) یعنی “واکر” (Walker) را تحت تاثیر قرار خواهد داد. او قرار بود بلافاصله پس از اتمام Supernatural به واکر، بازسازی سریال تگزاس رنجر (Texas Ranger) بپیوندد.

سریال درام CW شبکه The 100، در حال پایان سریال خود است. خبرها حاکی از آن است که فقط دو روز از فیلمبرداری باقی مانده و تهیه کنندگان سعی می‌کنند این سریال را قبل از فرستادن عوامل به خانه تمام کنند. علاوه بر تهیه فصل آخر برای سریال پسا آخرالزمانی، فصل ۷ از ۱۰۰ شامل یک قسمت سری است که احتمال ساخت یک سریال پیش‌درآمد بالقوه را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.