آهنگساز بازی The Last of Us موسیقی متن سریال اقتباسی آن را خواهد ساخت

14 March 2020 - 13:00

نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسنده و سازنده بازی The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» در توئیتر خودش اعلام کرد گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla) که آهنگساز این بازی بود، ساخت موسیقی متن سریال اقتباسی آن را برعهده خواهد داشت. نیل دراکمن و کریگ میزین (Craig Mazin) سازنده Chernobyl «چرنوبیل» ساخت این سریال اقتباسی را برای HBO برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سانتائولایا بیشتر برای ساخت موسیقی فیلم‌های Brokeback Mountain «کوهستان بروکبک» محصول ۲۰۰۵ و Babel «بابل» محصول ۲۰۰۶ شناخته می‌شود که دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن را برای او به ارمغان آوردند. این آهنگساز آرژانتینی ساخت موسیقی سریال‌های مستند Making a Murderer «ساختن یک قاتل» و درام جنایی Narcos: Mexico «نارکوس: مکزیک» را برعهده داشته است. او همچنین ساخت موسیقی دنباله بازی موردانتظار The Last of Us Part II را برعهده دارد که امسال منتشر خواهد شد.

The Last of Us یک بازی اکشن ماجراجویی ترسناک است که از دیدگاه سوم شخص روایت می‌شود و توسط استودیو ناتی‌داگ ساخته شده که ساخت بازی‌های Uncharted «آنچارتد» را هم برعهده دارد. این بازی سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ و سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و خیلی زود مورد توجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

این بازی داستان بازماندگان سرسختی به نام جوئل و الی را طی ماجراجویی خودشان در یک دنیای تغییریافته روایت می‌کند. این بازی ۲۰ سال پس از شیوع یک ویروس همه‌گیر جهانی آغاز می‌شود که بیشتر نسل بشریت را نابود کرده است. حالا جوئل و الی باید برای زنده ماندن خودشان تصمیمات دشواری بگیرند. این بازی تم‌های بقا، وفاداری، عشق و رستگاری را در یک آمریکای پساآخرالزمانی کاوش می‌کند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.