وین دیزل وجود برنامه‌ی دنیای سینمایی ولیانت پس از Bloodshot را تایید کرد

15 March 2020 - 09:00

ممکن است فرانچایز Fast and the Furious به‌پایان خودش نزدیک شده باشد، اما وین دیزل (Vin Diesel) احتمالاً جایگاه بعدی مناسب دریافت دستمزدش را در قالب ایفای نقش Bloodshot پیداکرده است. این بازیگر سابقاً اعلام کرده بود که این فیلم می‌تواند نقطه‌ی شروع دنیای سینمایی متمرکز بر روی شخصیت‌های Valiant Comics باشد. با توجه به اینکه Paramount حقوق کامیک Harbinger را به‌دست آورده است، به نظر می‌رسید که نقشه‌ی دنیای مشترک در حال خراب شدن است؛ اما این ستاره‌ی ۵۲ ساله تأیید کرد که همچنان درها برای آینده‌ی این فرانچایز باز است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با Superhero Fanatic، دیزل تصدیق کرد که امیدهایی برای Bloodshot وجود دارد تا در آینده شاهد قسمت‌های دیگری از این فیلم باشیم و همچنین این عنوان سبب معرفی و وارد شدن دیگر قهرمانان Valiant بر روی پرده سینما شود.

دیزل گفت:

فکر کنم کاری که بلادشات انجام میده اینه که درها رو برای بقیشون باز میکنه. به نظرم همشونو می‌بینی. اگر طرفدار کتاب‌های مصور ولیانت باشی، از شنیدن این خبر خوشحال میشی و فکر کنم تا زمانی که فیلم اکران بشه صبر کنن ولی بالاخره تمام شخصیت‌های ولیانت که قراره تو این دنیای سینمایی باشن رو به مطبوعات اعلام میکنن. قراره داستان خیلی هیجان‌انگیز بشه.

با توجه به صحبت‌های دیزل درباره‌ی اینکه استودیو منتظر است تا عملکرد Bloodshot را ببیند؛ ضمن اینکه فیلم تعدادی رقیب را در هفته‌ی اکرانش دارد، بر اساس بازخوردهای زودهنگامی که از فیلم منتشرشده است به نظر نمی‌رسد آن چیزی که انتظارش را داشتند رخ‌داده باشد. بسیاری فیلم را دارای سکانس‌های اکشن بدون زرق‌وبرق، فیلم‌نامه‌ای ضعیف از جف وادلو (Jeff Wadlow) و نامزد اسکار اریک هایزرر (Eric Heisserer) و داستانی تکراری توصیف کرده‌اند. علاوه بر این‌ها، این عنوان افتتاحیه‌ای ۱۰ میلیون دلاری از بودجه‌ای ۴۵ میلیون دلاری داشته است که با احتساب هزینه‌ی بازاریابی در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن به دو برابر این مقدار می‌رسد و درنتیجه متحمل شکست مالی خواهد شد.

علاوه بر وین دیزل، توبی کبل (Toby Kebbell)، سم هیوین (Sam Heughan)، ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez)، تلولا رایلی (Talulah Riley)، یوهانس هاوکور یوهانسن (Johannes Haukur Johannesson)، لامورن موریس (Lamorne Morris)، گای پیرس (Guy Pearce) و الکس هرناندز (Alex Hernandez) تیم بازیگری این اثر را تشکیل می‌دهند.

دیو ویلسون که سابقه‌ی همکاری با کارگردان فیلم Deadpool تیم میلر (Tim Miller) را دارد، کارگردانی این فیلم را انجام داده است. او سابقه‌ی کارگردانی سکانس‌های سینمایی بازی‌هایی نظیر Halo 2 ،Mass Effect 2 و BioShock Infinite را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

نیل موریتز (Neal Moritz) که با دیزل در مجموعه‌های The Fast and the Furious و xXx نیز همکاری کرده است، تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام داده است.

این فیلم هم‌اکنون بر روی پرده‌های سینما قرار دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.