کرونا به تولید فصل چهارم Stranger Things هم رحم نکرد

15 March 2020 - 09:30

به گزارش ورایتی، نتفلیکس لغو فیلمبرداری فصل چهارم سریال Stranger Things به‌دلیل شیوع ویروس کرونا را تایید کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبعا بینندگان بسیاری خود را برای تماشای فصل چهارم مجموعه جدید از وقایع فوق‌طبیعی با بازیگران دوست‌داشتنی آماده کرده بودند و شماهم برای دست‎و‎پنجه نرم‌کردن با اتفاقات این فصل سریال Stranger Things هیجان‌زده بودید. اما متاسفانه به‌نظر می‌رسد که به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تولید فصل جدید این سریال موفق نتفلیکس متوقف شده و پخش آن نیز به تعویق افتاده است.
در واقع نتفلیکس تعداد زیادی از آثار خود را برای کمک به مهار ویروس کرونا که در حال حاضر در وضعیت فراگیری قرار دارد را لغو کرده است. اگرچه این اخبار ناراحت‌کننده بوده اما بهترین تدبیر برای حفظ سلامت عوامل بازیگری و ساخت آن است.
وینونا رایدر(Winona Ryder)،میلی بابی براون(Millie Bobby Brown)، دیوید هاربر(David Harbour)، فین ولفهارد(Finn Wolfhard)، گیتن ماتارازو(Gaten Matarazzo)، کلب مک‌لاگلین(Caleb McLaughlin)، نوآ اشنپ(Noah Schnapp)، سیدی سینک(Sadie Sink )، چارلی هیتون(Charlie Heaton)، ناتالیا دایر(Natalia Dyer)، جو کری(Joe Keery)، مایا هاوک(Maya Hawke)، پریا فرگوسن(Priah Ferguson)، کارا بوینو(Cara Buono) و برت گلمن(Brett Gelman) من جمله بازیگران حال حاضر این فصل سریال پرطرفدار هستند. گفتنی‌ست که ساخت فصل چهارم Stranger Things 4 برعهده برادران دافر باهمراهی شاون لوی(Shawn Levy) و دن کوهن(Dan Cohen) می‌باشد. طبق اخرین اخبار فصل چهارم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب»، بخش اعظمی از فیلمبرداری این سریال در نیومکزیکو انجام می‌شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.