Michelle Yeoh به عنوان اولین بازیگر به سریال Star Trek: Discovery ملحق شد

24 November 2016 - 16:00

با گذشت ۵۰ سال از معرفی عنوان Star Trek، چه در دنیای سینما و چه در قالب تلویزیون، یکی از نکات کم‌تر توجه شده با آن، موضوع انتخاب بازیگران عالی است. بی انصافی است که پس از گذشت دهه‌ها بگوییم که انتخاب بازیگران اوریجینال برای کاراکترهای کاپیتان کرک، اسپاک، بانز و سایر شخصیت‌ها ضعیف بوده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فرنچایز در انتخاب نسل بازیگران جدید خود نیز این روند را تکرار کرد؛ البته این موفقیت را نمی‌توان در مورد سریال Deep Space Nine نیز بیان کرد. عناوین Voyager و Enterprise نیز از بازیگرانی در سطح متوسط برخوردار بودند و بسیاری از طرفداران امیدوارند سریال جدید Star Trek: Discovery بتواند این موضوع را تغییر دهد.

میشل یو (Michelle Yeoh) اولین بازیگری است که برای حضور در Star Trek: Discovery معرفی شده‌است؛ این سریال قرار است سال آینده و از طریق سرویس استریم CBS در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. بر اساس گزارش ComingSoon، مشاور تهیه‌کننده سریال، نیکولاس میر (Nicholas Meyer )، در جریان مراسم بزرگداشت فیلم Time After Time از انتخاب Yeoh برای حضور در این سریال خبر داد.

تا به این روز اخبار نگران کننده‌ی ‌بسیاری پیرامون Star Trek: Discovery منتشر شده‌است، از جدایی سازنده اصلی و مطرح سریال، برایان فولر (Bryan Fuller) تا انتقال پخش آن به سرویس پر ریسک استریم. ولی به هر حال خبر نقش آفرینی Yeoh در این سریال می‌تواند نقطه عطفی برای موفقیت آن و امیدواری طرفداران دنیای بزرگ Star Trek باشد.

Star Trek: Discovery در ماه می (اردیبهشت/خرداد) سال ۱۳۹۶ از شبکه CBS All Access پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.