تولید فیلم The Batman برای دو هفته متوقف شد

15 March 2020 - 10:30

کمپانی Warner Bros. نیز به جمع استودیوهایی که فیلم‌های بزرگ در حال تولیدشان را به حالت تعلیق درآورده‌اند پیوست. این استودیو تولید بازسازی تازه‌اش با عنوان The Batman با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) را متوقف کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ضمن تغییر مکان تولید فیلم از لندن به لیورپول در انگلستان، با توجه به شرایط ناامن دنیا باوجود ویروس کرونا، کمپانی وارنر تصمیم گرفت تا وقفه‌ای را در فیلم‌برداری این اثر ایجاد کند. البته تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای بازیگران یا عوامل این عنوان به کوید-۱۹ منتشرنشده است.

شعبه‌ی کالیفرنیایی شرکت برادران وارنر طی بیانیه‌ای گفت:

Warner Bros. Pictures تولید The Batman را از امروز به مدت دو هفته متوقف خواهد کرد. استودیو به نظارت بر وضعیت از نزدیک ادامه خواهد داد.

The Batman توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی می‌شود. دیگر ستارگان این اثر را کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش زن گربه‌ای، پل دانو (Paul Dano) در نقش معما گو، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث، جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارماین فالکونی و پیتر سارزگارد (Peter Sarsgaard) در نقش گیل کولسن تشکیل می‌دهند.

وارنر در حال ارزیابی شرایط برای دیگر آثار در حال تولید خود است. پیش‌تر در هفته‌ی جاری با انتشار خبر ابتلای تام هنکس (Tom Hanks) و همسرش ریتا ویلسون (Rita Wilson) به ویروس کرونا، فیلم‌برداری فیلم الویس پرسلی (Elvis Presley) به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) نیز در استرالیا متوقف شد.

فیلم‌برداری سومین قسمت مجموعه‌ی Fantastic Beasts از وارنر قرار است تا هفته‌ی آینده آغاز شود و فیلم‌برداری The Matrix 4 نیز اکنون در برلین در حال انجام است.

Universal ،Disney ،Sony و Paramount همگی آثار در حال تولید خود را باوجود شرایط ناامن و بحرانی که ویروس کرونا در سراسر دنیا به وجود آورده است، متوقف کرده‌اند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.