باکس‌آفیس هفتگی: ویروس کرونا گیشه را از پا در آورد

15 March 2020 - 22:30

نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا گیشه سینماها را تحت الشعاع قرار داده و باعث شده فروش فیلم‌ها کاهش یابد. این هفته ده فیلم اول با هم ۵۰.۳۵ میلیون دلار فروختند که از سال ۱۹۹۵ رکودترین حالت ممکن برای سینماست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Onward محصول دیزنی و پیکسار، با ۱۰.۵ میلیون دلار و افت ۷۳ درصدی نسبت به هفته افتتاحیه خود، صدرنشین این هفته شد. مجموع فروش فیلم بعد از گذشت ده روز از اکرانش به ۶۱ میلیون دلار رسیده است. این انیمیشن در بازار بین‌المللی ۶.۸ میلیون دلار در ۴۷ بازار فروخت و به مجموع فروش ۴۱.۴ میلیون دلار دست یافت و مجموع فروش کل آن به ۱۰۱.۷ میلیون دلار رسیده است.

فیلم جدید I Still Believe محصول لاینزگیت با ۹.۵ میلیون دلار در رده دوم قرار گرفت. همانند تمامی اکران‌های این هفته، فیلم پایین تر از حد انتظار ظاهر شد اما مخاطبین فیلم را دوست داشتند. این فیلم روز افتتاحیه امتیاز A سینما اسکور را دریافت کرد و امتیاز ۹۹ درصد از راتن تومیتوز گرفت. مخاطبین افتتاحیه فیلم ۷۴ درصد زن بودند و ۷۳ درصد آن‌ها ۲۵ سال داشتند.

فیلم Bloodshot محصول سونی در حد انتظار ظاهر شد و افتتاحیه ۹.۳ میلیون دلاری داشت و همانند I Still Believe مخاطبین فیلم را دوست داشتند و برخلاف امتیاز ۳۱ درصد منتقدین، آن‌ها امتیاز ۷۸ درصد راتن تومیتوز را به فیلم دادند. این فیلم امتیاز B سینما اسکور را دریافت کرد.

فیلم Bloodshot در بازار بین‌المللی در ۵۰ بازار اکران شد و در بیش از نیمی از آن‌ها، فیلم اول بود. فیلم ۱۳ میلیون دلار فروش داشت و به مجموع فروش ۱۵.۱ میلیون دلار دست یافت. این فیلم در روسیه ۲.۴ میلیون دلار و در مکزیک ۱.۲ میلیون دلار فروش داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ اکران جدیدی در هفته آینده نخواهیم داشت.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.