فرآیند تولید The Lord Of The Rings در نیوزیلند نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد

16 March 2020 - 13:30

سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord Of The Rings) شبکه آمازون نیز به لیست بلند سریال‌های متوقف شده به دلیل شیوع ویروس کرونا پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبرگزاری Herald نیوزلند گزارش داد که بازسازی حماسه‌ی ارباب حلقه‌ها از رمان‌های جی.آر.آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) حداقل دو هفته پس از تصمیم کشور مبنی بر اعمال مرزهای سختگیرانه به این معنی که هرکسی که وارد کشور می‌شود باید برای مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کند، متوقف شده است. بنا بر گزارش‌ها، این توقف در یادداشتی از تهیه‌کننده اثر یعنی استودیو GSR Productions به خدمه ابلاغ شده است، که در آن اشاره شده پاسخی روشن در مورد زمان از سرگیری تولید موجود نیست.

در این نامه آمده است:

با توجه به احتیاط فراوان، پروژه تولید را از دوشنبه ۱۶ مارس برای دو هفته آینده متوقف می‌کنیم. این کار در شرایطی انجام می‌شود که محدودیت‌های سفر روزانه توسط نیوزیلند و سایر کشورها به دلیل کنترل Covid-19 آغاز می‌شود. ما در تلاش برای کمک به کاهش شیوع ویروس، این کار را انجام می‌دهیم تا استرس عوامل و زیرساختهای اطراف خود را به حداقل برسانیم طوری که بتوانیم تراکم جمعیت و فعالیت‌های روزانه خود را کاهش دهیم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.