آیا اتحاد مارول و فاکس امکان‌پذیر است؟ Kevin Feige پاسخ می‌دهد

24 November 2016 - 17:00

چند سال پیش حتی فکر کردن به اتحاد سونی، فاکس و مارول موضوعی خنده‌دار به نظر می‌آمد. چون به هر حال سم ریمی (Sam Raimi) توانسته بود با ساخت سه گانه Spider-Man در سونی، فرنچایزی را معرفی کند که بعدها به عنوان علت اصلی خیزش فیلم‌های ابرقهرمانانه به عنوان رقبایی قدرتمند در گیشه مطرح شد. به نظر می‌آمد سونی بتواند با ریبوتی تحت عنوان Amazing Spider-Man دوباره این ابرقهرمان را به اوج خود برساند ولی این اتفاق نیوفتاد و شماره دوم فیلم توسط منتقدان بمباران شد. در فاکس نیز فرنچایز X-Men به خوبی در حال حرکت به سمت جلو بود و سردمداران این استودیو نیازی به همکاری با مارول نداشتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این ذهنیت که همکاری بین استودیویی غیرممکن است، بعدها در سال ۲۰۱۵ و با اعلام خبر همکاری سونی و مارول برای معرفی Spider-Man در دنیای سینماتیک مارول دچار تغییر شد. حال بسیاری از طرفداران می‌خواهند بدانند که چه زمانی فاکس این تصمیم را خواهد گرفت؟ آیا این استودیو نیز مانند سونی عمل خواهد کرد یا روند فعلی خود را ادامه خواهد داد؟

رئیس استودیوی مارول کوین فیج (Kevin Feige) به نوبه خود بارها و بارها این همکاری را کم اهمیت و غیرضروری جلوه‌ داده‌است. در مصاحبه اخیر با وراییتی، دوباره بحث به سمت این همکاری کشیده شد و او در پاسخ به سوال پیرامون احتمال به دست آوردن امتیاز استفاده از کاراکترهای X-Men و Fantastic Four گفت:

این موضوع در حال حاضر اتفاقی غیرممکن است. همانطور که قطعا می‌دانید ما فیلم‌های بسیار زیادی برای ساخت داریم که تولید آنها به دهه‌ها زمان نیاز دارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    این آدم حرف آخر رو مى زنه ولى من جایى خوندم یکسرى توافقات پشت پرده براى ایکس من علیه اونجرز در دست اقدامه.