تولید فصل دوم سریال The Witcher سرانجام متوقف شد

16 March 2020 - 14:30

نتفلیکس برخلاف اینکه تولید تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در سراسر ایالت متحده و کانادا متوقف شده، همچنان به فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher تا دیروز ادامه داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حالیکه ایالت متحده با بحران شیوع بیماری کشنده ویروس کرونا مواجه شده و صنعت فیلم‌سازی هرآنچه در توان دارد برای کمک به کاهش سرعت شیوع و انتشار بیماری بکار گرفته و تولیدات خود را متوقف کرده و عوامل کار را به خانه فرستاده، سریال ویچر همچنان در حال فیلم‌برداری خود در بریتانیا بود. آمار نشان می‌دهد ۱۱۴۳ نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و این آمار رو به افزایش است. این سریال براساس رمان مشهوری است که بازی ویدئویی موفقی شده و برخلاف نمرات منتقدین، تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال‌های نتفلیکس شد.

سایت خبری سریال دیروز اعلام کرده بود طبق منابع خبری زمان‌های کاری تولید سریال هیچ تغییری نداشته و تنها یک صحنه بخاطر نبود بازیگران سر تایم خود ضبط نشده اما این بیماری هیچ تاثیری در روند تولید کار نداشته است. بنظر می‌رسد نتفلیکس بیشتر عجله دارد فصل دوم را در اختیار طرفداران سریال بگذارد چون آن را برای سال ۲۰۲۱ تمدید کرده است. گرچه امروز اعلام شد بالاخره نتفلیکس تولید سریال را متوقف کرده است.

گرچه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است بریتانیا در تلاش است میزان ابتلا به بیماری را کاهش دهد و احتمال توقف تولید سریال دور از انتظار نبود. چندین کشور از جمله ایتالیا قرنطینه شده اند و ایالت متحده در حال کنسل کردن رویدادها، بستن مدارس و رستوران‌ها بصورت تدریجی است.

بیشتر فصل اول سریال ویچر درباره دو مجموعه داستان ویچر نوشته آندری ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski)، نویسنده لهستانی، بوده و روایت داستان را در چند خط زمانی عنوان کرده است. با پایان یافتن فصل اول سریال، سه خط زمانی تلاقی پیدا کردند و گویا فصل دوم مسیر خطی را دنبال خواهد کرد. هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت، آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش یینفر، فریا آلن (Freya Allen) در نقش سیری، جویی بیتی (Joey Batey) در نقش جاسکیر، مای‌آنا برینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسا دو واریس، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen) در نقش استرگوبور، آنا شافر (Anna Shaffer) در نقش تریس مریگولد و امون فارن (Eamon Farren) در نقش کاهیر به فصل دوم بازگشته‌اند.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.