کرونا تولید فیلم‌های Fantastic Beasts 3 و King Richard را متوقف کرد

16 March 2020 - 15:00

همین الان متوجه شدیم که تولید سری سوم Fantastic Beasts (جانواران شگفت‌انگیز) برادران وارنر فردا در لندن بخاطر شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا صورت نخواهد گرفت. علاوه بر این، تولید درام King Richard ویل اسمیت (Will Smith) این استودیو که در حال فیلم‌برداری در لس‌آنجلس بوده، متوقف شده است. هنوز مشخص نشده این دو پروژه کی دوباره از سر گرفته می‌شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم King Richard به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) درباره سوپراستارهای تنیس، ونوس و سرنا ویلیامز است که تحت نظر پدرشان ریچارد ویلیامز، آموزش دیده‌اند. جان برنتال (Jon Berbthal)، لیو اسکریبر (Liev Schreiber) و دیلان مک‌درموت (Dylan McDermott) نیز در این فیلم خواهند درخشید. King Richard قرار است ۲۵ نوامبر اکران شود.

فیلم Fantastic Beasts 3 به کارگردانی دیوید یاتس (David Yates) ادامه داستان اسپین‌آف هری پاتر نوشته جی کا رولینگ (J.K. Rowling) است که سری دوم‌اش پخش شده و سری سوم ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.
این سری همانند دو سری قبلی در قاره‌های جدیدی ساخته می‌شود و فرهنگ جادوگری را در سراسر دنیا دنبال می‌کند. سری اول نیویورک سیتی در سال ۱۹۲۷ را نشان داد و سری دوم به پاریس رفت و سری سوم به ریو دو ژنیرو، برزیل، می‌رود. دو فیلم اول ۱.۴۷ میلیارد دلار فروش جهانی داشتند.

ادی ردماین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکاماندر، جود لا (Jude Law) در نقش البوس دامبلدور، و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گلرت گریندلوالد به همراه ازرا میلر (Ezra Miller)، الیسون سودال (Alison Sudol)، دان فوگلر (Don Fogler)، کاترین واترسون (Katherine Waterstone)، و جسیکا ویلیامز (Jessica Williams) در نقش پروفسور یولالی هیکس به این سری باز می‌گردند.

برادران وارنر تولید فیلم The Batman ساخته جدید مت ریوز (Matt Reeves) را برای دو هفته متوقف کرده تا از شدت این بیماری کاسته شود.
اوایل این هفته نیز اعلام شد این استودیو تولید فیلم الویس پرسلی در استرالیا را به دلیل ابتلای تام هنکس (Tom Hanks) یکی از بازیگران فیلم، و همسرش ریتا ویلسون (Rita Wilson) متوقف کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.