جدیدترین تصاویر فیلم West Side Story منتشر شدند

16 March 2020 - 20:00

در حالیکه بسیاری از اکران‌های سینمایی متوقف شده‌اند، بازسازی Wide Side Story ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) همچنان ادامه دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم موزیکال قرار است دسامبر ۲۰۲۰ اکران گردد، و جزییات زیادی از فیلم منتشر نشده، امروز سایت خبری EW از طریق Vanity Fair تصاویر جدیدی از انسل الگارت (Ansel Elgort) و ریچل زگلر (Rachel Zelger) در نقش تونی و ماریا منتشر کرده است. اسپیلبرگ در بیانیه‌ای اظهار داشته:

این داستان نه تنها محصول زمان خودش است، بلکه آن زمان بازگشته و با نوعی آشوب اجتماعی بازگشته است. من واقعا دوست داشتم از تجربه پورتو ریکان از مهاجرت به این کشور و مشکلات زندگی و بچه داری و مبارزه با موانعی مانند نژاد پرستی، بگویم.

با اینکه فیلم West Side Story یکی از شناخته شده‌ ترین و دوست داشتنی ترین موزیکال‌های تاریخ است، اشتباهاتی در موزیکال محصول سال ۱۹۶۱ شاهد بوده‌ایم. ریتا مورنو (Rita Moreno) در فیلم اصلی نقش آنیتا را بازی کرد و حالا در نقش جدیدی، والنتینا، بازگشته است. مورنو توضیح میدهد اسپیلبرگ چه چیزی را در فیلم اصلی تغییر داده، از جمله اینکه فیلم اصلی بازیگر اهل پورتو ریکایی نداشت و فیلم تقابل سفید پوستان و پورتو ریکایی هاست.

او اظهار داشته:

نمی‌دانم این درست باشد، چون فیلم ۱۹۶۱ خیلی چیزها داشت که درست نبودند و خیلی چیزها داشت که درست بودند. این چیزی است که آن‌ها سعی دارند درست و اصلاح کنند و فکر می‌کنم کار خیلی خوبی انجام داده اند.

منبع: EW

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.