تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال Sherlock منتشر شد

24 November 2016 - 19:00

با وجود فاصله‌ی زمانی زیاد بین فصل‌های سریال Sherlock «شرلوک» از شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) و پی‌بی‌اس (PBS)، سه فصل اول این مجموعه توانست به خوبی در دل طرفداران جا باز کند و منتقدان را راضی کند. این سریال با الهام از کتاب سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را در نقش شرلوک و مارتین فریمن (Martin Freeman) را در نقش دکتر جان واتسون (Dr. John Watson) به تصویر درآورده و توانسته‌است با ایجاد تعادل بین عناصر کلاسیک و مدرن شخصیت شرلوک، به محبوبیتی بی‌سابقه بین طرفداران دست یابد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل سوم سریال شخصیت مری مورستن (Mary Morstan) با بازی آماندا ابینگتون (Amanda Abbington) معرفی شد و قرار است در فصل چهار هم در کنار شرلوک و جان بماند. با نگاه کردن به این تصاویر خواهیم فهمید که از این پس شرلوک تنها موجودی نخواهد بود که به جان نیازمند است. از طرز نگاه کرد شرلوک به فرزند مری و جان واتسون می‌شود فهمید که رابطه‌ی این شخصیت‌ها در طول سریال طنز خاصی به این فصل وارد می‌کند، فصلی که مارک گتیس (Mark Gatiss)، سازنده سریال، به صراحت آن را تاریک خطاب کرد.

sherlock-season-4-mary-john-watson

sherlock-season-4-mycroft-holmes sherlock-season-4-mycroft-sherlock-holmes sherlock-season-4-culverton-jones sherlock-season-4-john-watson

بر اساس گفته‌های استیون موفات (Steven Moffat)، کلورتون جونز (Culverton Jones)، شخصیت منفی جدید سریال با بازی توبی جونز (Toby Jones) قرار است بدترین دشمن شرلوک باشد و در واقع از دیدگاه استیون موفات جونز شیطانی تمام عیار است. این یعنی شخصیت توبی جونز از موریارتی هم مخوف‌تر خواهد بود و کارآگاه موردعلاقه ما را به چالش جدی دعوت می‌کند. مری و جان واتسون با داشتن فرزند خود، چیز خیلی بزرگی‌تری برای از دست دادن دارند، ولی هنوز مشخص نیست که در سریال خطری فرزندشان را تهدید خواهد کرد.

سیاست‌های بی‌بی‌سی در ساخت سریال درام با فصل کوتاه و قسمت‌های کمتر باعث شده است که سریال شرلوک نسبت به سریال‌های درام معمول آمریکایی بسیار سر راست‌تر باشد و با اضافه شدن شخصیت‌های جدید، فصل چهار سریال شرلوک حتماً موفق خواهد شد. فصل چهارم سریال شرلوک قرار است در تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۱۷ بر روی شبکه‌های بی‌بی‌سی و پی‌بی‌اس پخش شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.