توقف Uncharted توسط کرونا

17 March 2020 - 11:01

سونی تولید فیلم Uncharted با بازی تام هالند (Tom Holland) رو متوقف ساخته که در مرحله پیش تولید است و قرار بود ماه آینده کار فیلم‌برداری‌اش آغاز گردد. فیلم Uncharted اقتباسی از مجموعه بازی ویدئویی محبوبی به همین نام است. داستان آن درباره نیتان دریک، شکارچی گنج است که به سراسر دنیا سفر می‌کند تا به صنایع تاریخی دست یابد. دریک همانند ایندیانا جونز یا لارا کرافت با دشمنی‌ها و مشکلات زیادی در مسیر ماجراجویی‌هایش مواجه می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ورایتی، فیلم‌برداری این فیلم ماه آینده در برلین آغاز می‌گردیده که به دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی تصمیم بر به تعویق انداختن آغاز روند تولید گرفته تا امنیت عوامل کار خود را تضمین کند. فعلا قرار است Uncharted در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران گردد و مشخص نیست این تاریخ تغییر می‌کند یا نه.

این فیلم تا اینجا با وقفه‌های بسیاری مواجه گردیده، از تغییر مداوم فیلم‌نامه گرفته تا کارگردان فیلم‌. فیلم‌نامه فعلی کار را آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) و روبن فلیچر (Ruben Fleischer) نوشته‌اند. فلیچر نویسنده و کارگردان فیلم ونوم است.

مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، تاتی گابریل (Tati Gabrielle)، سوفیا علی (Sophia Ali)، و آنتونیو باندرس (Antonio Banderas) از دیگر بازیگران فیلم هستند.

داستان فیلم از سری چهارم بازی، Uncharted 4: A Thief’s End الهام گرفته است. فیلم آنچارتد پروژه در دست ساخت طولانی مدتی است که به همراه دیگر پروژه‌ها، بتمن، ماتریکس ۴، شانگ-چی و افسانه ده حلقه متوقف شده است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.