تصویر جدیدی از شخصیت میراژ فیلم The New Mutants منتشر شد

17 March 2020 - 14:00

جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم The New Mutants حاکی از نیروهای ابر قدرتی میراژ در فیلم است. این فیلم بعد از دو سال وقفه بخاطر خرید کمپانی فاکس و ادغام دیزنی و فاکس، دوباره هفته پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار وقفه گردید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جاش بون (Josh Boone) کارگردان کار و میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، بلو هانت (Blu Hunt)، و هنری زاگا (Henry Zaga) جهش یافته‌های جوانی هستند که هنوز دارند یاد می‌گیرند چطور توانایی‌هایشان را وقتی در تجهیزات مرموزی زندانی شدند، کنترل کنند. وقتی فرایند تدوین فیلم بخاطر قرارداد دیزنی-فاکس متوقف شد، بون اعلام کرد که کار تولید فیلم این ماه به پایان می‌رسد.

با انجام مراحل پس از تولید فیلم، بازاریابی و تبلیغات فیلم سرانجام انجام شد. توانایی‌های ابر قدرت شخصیت‌هایی همچون دانیل مون‌استار ملقب به میراژ، جهش یافته‌ای که می‌تواند وهم‌هایی براساس ترس‌ها و تمایلات درونی افراد بوجود آورد، به نمایش گذاشته شده است. در این فیلم، بون و نیت لی (Knate Lee)، یکی از نویسنده‌های کار، از عناصر The Demon Bear Saga، الهام گرفته اند که کتاب کمیکی است که در خط داستانی‌اش میراج و دیگر جهش یافته‌های جدید علیه Demon Bear مرموز که مدت‌ها در رویاهای میراژ بوده، برخواسته‌اند. گرچه بخاطر ابر قدرت بودنش توانسته وارد دنیای واقعی شود و دنیل را دنبال کند.

هانت در مصاحبه با مجله امپایر گفته بازی کردن در نقش ابر قهرمانی مانند دنیل باعث افتخارش است: قرار نیست فقط مردم را خوشحال کنم، بلکه بخش اعظمی از فیلم روی دوش من است. او درباره تجربه بازی در این فیلم که سال ۲۰۱۷ فیلمبرداری شده گفته:

خیلی منقلب کننده بود. هیچوقت فکر نمی‌کردم خودم را در یک فیلم ببینم و اولین شات، صورت من باشد. داشتم از ترس می‌لرزیدم که میسی دستم را گرفت و گفت: چیزی نیست. کارت عالیه.

میراژ در تمامی تریلرها و تی‌وی اسپات‌های The New Mutants حضور پر رنگی داشته و مشخص است که نقش مهمی در روایت فیلم دارد. برخی فکر می‌کنند این فیلم خلق مجدد Demon Bear با ایجاد موجود مرموزی است که محصول ترس‌های اوست که در دنیای واقعی از طریق ابر قدرت بودنش، نشان داده می‌شود. ایده‌ی بدترین دشمن خود بودن جهش‌یافته‌های جدید، ایده‌ی بون است.

میراژ علاوه بر نیروهای خارق العاده‌اش، رابطه عاطفی خوبی با ران سینکلر ملقب به ولفزبین در فیلم بون خواهد داشت. کارگردان فیلم مرکزیت قرار گرفتن داستان عشقی این شخصیت‌ها را تایید کرد. لذا این فیلم پتانسیل ژانر ابر قهرمانی شدن را دارد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.