کریستوفر هیویو بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» هم به جمع مبتلایان کرونا پیوست

17 March 2020 - 17:00

جواب تست کرونای کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) ستاره سریال «بازی تاج و تخت» ( Game Of Thrones) مثبت اعلام شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
پیش از این، تام هنکس (Tom Hanks)، ریتا ویلسون (Rita Wilson)، ادریس البا (Idris Elba) و اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) از جمله بازیگران مبتلا به ویروس کرونا بودند و با اضافه‌شدن کریستوفر هیویو، لیست افراد هالیوود که خود را قرنطینه کرده‌اند تکمیل شد.
این بازیگر که برای ایفای نقش شخصیت ‌تورموند در سریال Game Of Thrones شناخته می‌شود، روز‌ دوشنبه ابتلا به این ویروس را در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد و در ادامه توضیح داد که با خانواده‌اش در نروژ در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند.
هیویو در پست خود نوشت:

 متاسفانه باید بگویم که تست کرونای من امروز مثبت اعلام شده است. من و خانواده‌ام تا زمانی که لازم باشد در قرنطینه‌ی خانگی به سر خواهیم برد. وضعیت سلامتی‌مان خوب بوده و فقط علائم‌خفیف سرماخوردگی را دارم. تشخیص این بیماری در افرادی که در معرض خطر بیشتری قرار دارند ممکن است ویران‌کننده باشد‌. ازین رو از شما می‌خواهم که بسیار مراقب باشید و دستان خود را بشویید و فاصله محیطی ۱.۵ متر را رعایت کرده و خود را قرنطینه کنید. اقدامات لازمه برای برای جلوگیری از انتشار این ویروس را انجام دهید. باهم می‌توانیم به جنگ کرونا برویم و از بروز بحران در بیمارستان‌های خود جلوگیری کنیم. لطفا از یکدیگر ‌مراقبت کنید و سلامت بمانید.

تشخیص این بیماری دقیقا پس از این‌که این بازیگر برای فصل دوم سریال “The Wticher” انتخاب شد، اتفاق افتاد. توقف فیلمبرداری فصل دوم این سریال هم بی‌ارتباط با این موضوع نیست.

چندی پیش تام هنکس (Tom Hanks) و ریتا ویلسون (Rita Wilson) که هر دو ۶۳ سال سن  دارند، ابتلای خود به این ویروس را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند‌. این اتفاق زمانی که هنکس در استرالیا مشغول فیلمبرداری فیلم بی‌نامی درباره زندگینامه الویس پرسلی (Elvis Presley) و به نویسندگی باز لورمن (Baz Luhrmann) بود اتفاق افتاد.
اولگا کوریلنکو (اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) بازیگر و مدل اوکراینی اظهار کرد که به مدت یک هفته علائمی چون تب و خستگی را داشته که از نشانه‌های ابتلا به ویروس کوید۱۹ می‌باشند.
در این میان،ایدریس البا اظهار داشت که قبل از تشخیص هیچ علائمی را احساس نکرده است.” این بازیگر با جدیت از دنبال کنندگان خود خواست که حفظ فاصله و شستن دست ها را جدی بگیرند. رئیس Universal Music و مدیر عامل آن لوسیان گرینج (Lucian Grainge) برای درمان بیماری COVID-19 در بیمارستان بستری شده‌اند.
ابتلای همسر نخست وزیر کانادا، سوفی گرگوا ترودو (Sophie Gregoire Trudeau)، نیز به این ویروس تایید شده است. بنا به گزارشات،وی به همراه ادریس البا (Idris Elba) در تاریخ چهارم مارس در ومبلی لندن در حال عکس‌گرفتن با یکدیگر بودند.
قریب به ۱۷۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در این میان بیش از ۶۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و همچنین روزانه هزاران نفر به آمار مبتلایان در حال افزودن است . تعداد کشته‌شدگان در ایالات متحده به ۶۴ نفر رسیده است‌ و این در حالی‌ست که رقم مبتلایان از ۳۷۰۰ نفر عبور کرده است.
ویروس کرونا ازانجایی که موجب توقف ساخت برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی پرطرفداری شده، تاثیر گسترده‌ای بر صنعت سرگرمی نیز داشته است .

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.