تریلر سریال Upload توسط Amazon Prime Video منتشر شد

17 March 2020 - 17:30

سرویس ویدیویی آمازون (Amazon Prime Video) تریلر رسمی سریال کمدی علمی-تخیلی جدید گرگ دنیلز(Greg Daniels) به‌نام آپلود (Upload) را منتشر کرد که درباره کنترل زندگی پس از مرگ افراد در دنیای مجازی می‌باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که با هنرنمایی روبی آمل (Robbie Amell)، در ماه مه پخش خواهد شد، درباره آینده‌ای نزدیک است که در آن، افرادی درحال مرگ می‌توانند در فضای واقعیت‌مجازی وارد شده و به اصطلاح سریال خود را در آن فضا آپلود کنند. نورا (Nora) در نقش شخصیتی بی‌بضاعت در بخش خدمات مشتریان Lakeview – برندی برای زندگی دیجیتال پس از مرگ – مشغول به کار است. هنگام تصادف نیتن(Nathan) – شخصیت برنامه‌نویس سریال – دوست‌دخترش او را در دنیای واقعیت‌مجازی نورا (Nora) آپلود می‌کند.

روبی آمل (Robbie Amell) در نقش ناتان (Nathan)، اندی الو (Andy Allo) در نقش نورا(Nora)، کوین بیگلی (Kevin Bigley) در نقش لوک، اون دنیلز(Owen Daniels) در نقش A.I. Guy، آلرگا ادواردز (Allerga Edwards) در نقش اینگرید بنر‌من(Ingrid Bannerman)، زایناب جانسون(Zainab Johnson) در نقش الیشا‌ (Aleesha)، کریستین‌کو (Christine Ko) در نقش مندی (Mandi) و بارکلی هوپ (Barclay Hope) در نقش الیور کانرمن (Oliver Kannerman) از جمله بازیگرانی هستند که  که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
کارگردان این سریال، گرگ دنیلز (Greg Daniels) بوده که آثار موفقی همچون The Office ،Park ،Recreation و Saturday Night Live را در کارنامه خود دارد. تهیه‌کنندگان این سریال دنیلز و هاوارد کلاین (Howard Klein) می‌باشند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.