اکران فیلم Black Widow به تعویق افتاد

18 March 2020 - 10:00

باتوجه زنجیره توقف تولید فیلم‌های AMC و Regal به مدت دو ماه، دیزنی اعلام کرد که اکران فیلم Black Widow (بیوه سیاه) تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. قرار بود فیلم اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) اول مه روی پرده سینماهای سراسر دنیا برود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این جای تعجب ندارد و متاسفانه پروژه‌های بزرگ متعددی درگیر این موضوع شده‌اند، و MGM اکران فیلم No Time to Die را از ۱۰ آوریل به جشن شکرگزاری امسال موکول کرده است.

دیگر فیلم‌های متوقف شده دیزنی درام The Woman in the Window ساخته امی آدامز (Amy Adams) براساس رمان ای.جی. فین (A.J. Finn) است که قرار بود ۱۵ مه اکران شود و The Personal History of David Copperfield محصول سرچ‌لایت که قرار بود ۸ مه اکران گردد.

با به تعویق افتادن اکران فیلم‌های بزرگی همچون Black Widow, F9, A Quiet Place II، خیلی از طرفداران منتظر تاریخ اکران جدید این فیلم‌ها هستند. چین قطعا از جمله کشورهایی است که تا مدت‌ها به صنعت فیلم سازی باز نمی‌گردد و هنوز فیلم‌هایی همچون Dolittle, Jojo Rabbit, Ford v Ferrari, Bad Boys for Life و Detective Chinatown 3 در آن اکران نشده‌اند. این احتمال وجود دارد سینماهای چین اوایل آوریل یا مه باز شوند. همانند دیگر کارهای تبلیغاتی فیلم‌ها، دیزنی ۵.۶ میلیون دلار خرج تی‌وی اسپات ۳۰ ثانیه‌ای فیلم در مراسم سوپر بول کرد که ۱۹ میلیون مخاطب آنلاین ظرف ۲۴ ساعت داشت.

کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردان فیلم بیوه سیاه است، که اولین فیلم مارول در فاز بعدی آن‌هاست.

باتوجه به بسته شدن سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا، استودیو یونیورسال دیروز اعلام کرد فیلم‌های The Invisible Man, The Hunt و Emma محصول Focus Features از این جمعه قابل خریداری بصورت آنلاین برای تماشای خانگی هستند. انیمیشن Trolls World Tour نیز که قرار بود ۱۰ آوریل اکران شود، در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.