تریلر فیلم Arkansas منتشر شد

18 March 2020 - 15:00

لیام همسورث (Liam Hemsworth) و کلارک دوک (Clark Duke) در تریلر Arkansas محصول لاینزگیت با هم تیم شده‌اند تا مقابل رئیس مواد فروششان بایستند. این فیلم مهیج داستان کایل با بازی همسورث و سوین با بازی دوک است که برای کله گنده مواد، فراگ، کار می‌کنند. آن‌ها روزها محیط بان و شب‌ها مواد فروش هستند. دنیای این دو با تصمیماتی که می‌گیرند، عوض می‌شود، کایل، سوین و جونا با بازی ادن برولین (Eden Brolin) در مقابل فراگ قرار می‌گیرند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایکل کنث ویلیامز (Michael Kenneth Williams)، ویویکا ای. فاکس (Vivica A. Fox)، چندلر دوک (Chandler Duke) و جان ملکوویچ (John Malkovich) در فیلم اول کلارک دوک (Clark Duke) ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم براساس کتابی از جان برندن (John Brandon) به همین اسم است.

تریلر با توضیحات کایل شروع می‌شود که می‌گوید مردم چیزی درباره جنایت سازماندهی شده در جنوب نمی‌دانند. و سپس صدای او را می‌شنویم که می‌گوید برای مردی کار می‌کند که تابحال ملاقاتش نکرده است.

برخلاف اینکه کایل و سوین رئیس‌شان را تاکنون ملاقات نکرده‌اند، نباید با مردم محلی ارتباط برقرار کنند یا توجه دیگران را به خود جلب کنند. سوین وقتی با جونا وارد رابطه می‌شود، قوانین را زیر پا می‌گذارد.
درحالیکه کایل و سوین کار کردن با فراگ را زیر سوال می‌برند، فراگ تهدید می‌کند پیدایشان می‌کند و اگر کارشان را رها کنند، کشته می‌شوند.

آن‌ها به یکی از افراد فراگ می‌گویند قصد دارند مقاومت کنند و تصمیم می‌گیرند خلاف دستور رئیس‌شان عمل کنند. این درام وقتی اوج می‌گیرد که فردی تلاش کاری جدید کایل و سوین را تهدید می‌کند و آن‌ها او را می‌کشند.

فراگ بعدا درباره کایل و سوین می‌گوید: این دو قرار است برای من کار کنند. آن‌ها بدترین دشمنان من شدند.هیچوقت دنبال داستان بهتری توی زندگی نبودم اما این اتفاق دارد می‌افتد.

فیلم Arkansas اول مه در سینماهای منتخب و از طریق اپل و آمازون پخش خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.