تصویر جدید فیلم Logan: ولورین در حال محافظت از X-23

24 November 2016 - 21:00

به‌تازگی جدید‌ترین شماره‌ی مجله‌ی معتبر Empire منتشر شده است. به طور معمول، این اتفاق  با انتشار اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم‌های مطرح سینمایی مصادف خواهد شد. یکی از فیلم‌هایی که در این شماره‌ی مجله به آن پرداخته شده، فیلم Logan «لوگان» است. Empire تصویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

اگر اخبار این فیلم را دنبال کرده باشید، حتماً با انتشار تصاویر مختلف توسط هیو جکمن و دیگر عوامل فیلم در توییتر مواجه شده‌اید. علاوه بر این تصاویر، ماه گذشته تریلر جدید این فیلم منتشر شد که بازخوردهای مثبتی را از طرفداران دریافت کرد. تریلری که به خوبی فضای این فیلم را نشان می‌دهد.

اما اکنون تصویر جدید و ویژه‌ای از این فیلم منتشر شده است که ولورین و دختر کلون شده‌اش یعنی لاورا (Laura) یا همان X-23 را نشان می‌دهد. در این تصویر به نظر می‌رسد که ولورین در حال نجات دادن دختر کلون شده خود یعنی همان X-23 است. جالب است بدانید که لاورا هم قدرت‌های ویژه‌ای همچون قدرت لوگان دارد که این موضوع می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. شما می‌توانید تصویر جدید منتشر شده از این فیلم را در پایین مشاهده کنید.

logan-hugh-jackman-wolverine

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که می‌توانستیم از تریلر و اصلاعات قبلی منتشر شده فیلم متوجه شویم، این بود که فیلم Logan دارای فضای تیره‌تری از نسخه‌های قبلی و حتی دیگر آثار ابرقهرمانانه است. مشاهده لوگان پیر (با بازی هیو جکمن) و X-23 (با بازی دافنه کین) در این فیلم قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود.

فیلم Logan «لوگان» در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۱۳ اسفند ۹۵ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: empireonline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.