جیمز گان: کراگلین به سری سوم نگهبانان کهکشان باز می‌گردد

18 March 2020 - 14:30

جیمز گان خبر بازگشت کراگلین به سری سوم نگهبانان کهکشان را تایید کرده است. او آخرین بار در سری دوم این فیلم قبل از حمله تانوس به زمین دیده شد. برخلاف غیبت کراگلین در دنیای مارول، کارگردان و نویسنده این فرنچایز خبر از بازگشت او به فیلم مورد انتظارش را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سری سوم نگهبانان کهکشان، وقایع بعد از انتقام جویان: پایان بازی را نشان می‌دهد که قرار بود بعد از مجموعه بی‌نهایت فورا ساخته شود اما اخراج جیمز گان همه چیز را به هم ریخت. این پروژه ماه‌ها درگیر حواشی پیرامون کارگردان اخراجی‌اش بخاطر توییت‌های قدیمی بود و بنظر می‌رسد دیزنی قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید. خوشبختانه این کارگردان باز به سر پروژه بازگشت ولی کار به تعویق افتاد.‌

داستان سری سوم نگهبانان کهکشان مخفی نگه داشته شده است. هرچند گان نمی‌تواند چیزی را اسپویل کند اما اخیرا بازگشت کراگلین به این سری را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده است.

مشخص نیست کراگلین در طول وقایع انتقام جویان: جنگ بی نهایت چکار می‌کرد اما زمانی که استار لرد و تیمش، ثور بیهوش شده را پیدا کردند، دو سال از مرگ یاندو و جنگ با ایگو گذشته بود. این گروه حتی اسمی از این شخصیت نبرد و تلاش هم نکرد با او ارتباط برقرار کند. طرفداران آخرین بار کراگلین را وقتی دیدند که تیر یاکا را از یاندو به ارث برد و تلاش می‌کرد بتواند مانند استاد قبلی، از آن به خوبی استفاده کند. گان قبلا گفته بود این شخصیت کارهای مهمی برای انجام دارد برای همین در اونجرز ۳ حضور نداشته است. معلوم نیست کراگلین از جمله شخصیت‌های بدشانسی است که با بشکن تانوس ناپدید شد یا نه. قرار بود کراگلین در پایان بازی دیده شود. در چند تصویر پشت صحنه فیلم، شان لباس یاندو را به تن داشت و این یعنی او کامل بر تیر یاکا تسلط یافته است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.