بونگ جون هو مایل است یک فیلم موزیکال متفاوت بسازد

18 March 2020 - 18:00

بونگ جون هو‌ (Bong Joon Ho) پس از بردن سه اسکار برای فیلم Parasite «انگل» در مصاحبه جدیدی اعلام کرده مایل است یک فیلم موزیکال بسازد – این دقیقا همان چیزی است که در این روزها به آن نیاز داریم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بونگ که با Parasite برنده اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلمنامه اریجینال شد در این مصاحبه گفته است:

من عاشق اینم که یک موزیکال بسازم. شخصیت‌ها شروع به خوندن میکنن، بعدش با خودشون میگن این خیلی مسخره هست، بعدش ناگهان دست از خوندن برمیدارن. فیلم‌های موزیکال خیلی خوبی مثل Singin’ in the Rain «آواز در باران» ساخته شدن. اما وقتی اونا رو تماشا میکنم خجالت میکشم و صورتم سرخ میشه. پس فیلم موزیکال من قطعا متفاوت خواهد بود.

اگر خود بونگ هم به این نکته اشاره نمی‌کرد، با توجه به رویکرد تاریکش می‌دانستیم موزیکال او متفاوت خواهد بود. اگرچه بسیاری از ما فیلم‌های موزیکال را دوست داریم، اما در مورد سبک کاری فیلم‌های موزیکال حق با بونگ است. منطق اهمیت زیادی برای من دارد؛ پس وقتی شخصیت‌ها شروع به خواندن می‌کنند، بقیه شخصیت‌ها همه کلمات را می‌دانند و همه رقص‌ها طراحی شده است، این اصلا برای من منطقی نیست.

در حالی که Parasite برنده اسکار بهترین فیلم سال شد، Cats «گربه‌ها» جایزه زرشک طلایی بدترین فیلم سال را از آن خود کرد. با توجه به آن فیلم مزخرف، ژانر موزیکال قطعا نیازمند یک نوآوری جدید است. البته امسال با فیلم‌های In the Heights «در ارتفاعات» ساخته لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و West Side Story «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) شاهد بازگشت موزیکال‌های کلاسیک خواهیم بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.