لاینزگیت اکران چند فیلم را به تعویق انداخت

18 March 2020 - 21:00

جای تعجب ندارد لاینزگیت اکران فیلم ترسناک Antebellum، فیلم مهیج Run با بازی سارا پولسون (Sarah Paulson) و Spiral کریس راک (Chris Rick) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) را به تعویق انداخته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم‌ها به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا بدون تاریخ اکران اعلام شده‌اند. Antebellum قرار بود ۲۴ آوریل اکران شود و Run برای ۸ مه و Spiral برای ۱۵ مه در نظر گرفته شده بودند.

جرارد بوش (Gerard Bush) و کریستوفر رنز (Christopher Renz) کارگردانان Antebellum هستند که درباره ورونیکا، نویسنده موفقی است که خود را در دام واقعیت ترسناکی می‌یابد و باید قبل از اینکه دیر شود، این راز دیوانه کننده را کشف کند. فیلم Run به کارگردانی و نویسندگی آنیش چاگانتی (Aneesh Chaganty) درباره نوجوانی است که به مادرش شک می‌کند و متوجه راز او می‌شود.

فیلم Spiral بازسازی فرنچایز Saw است. در این فیلم، پلیس دنبال قاتل زنجیره‌ای است که پلیس‌ها را هدف قرار می‌دهد و در تمامی صحنه‌های قتل برچسب مارپیچ قرار می‌دهد. پیت گلدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استالبرگ (Josh Stolberg) فیلم‌نامه کار را نوشته و دارن لین بوسمن (Darren Lynn Bousman) آن را کارگردانی می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.