جیمی فاکس فیلم When We Pray را کارگردانی می‌کند

18 March 2020 - 21:30

جیمی فاکس (Jamie Foxx) بازیگر برنده اسکار، قراردادی برای کارگردانی فیلم When We Pray امضا کرده است. این فیلم محصول استودیو Cinema Libre و Fight to Fame Films است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فاکس فیلم‌نامه این پروژه را به طور مشترک با دونالد ری (Donald Ray) می‌نویسد. این دومین کارگردانی فاکس بعد از All Star Weekend است.

داستان فیلم درباره دو برادر است که در کلیساهای مختلف در یک جامعه روحانی و کشیش هستند. یکی از برادران کلیسا خود را مدرن با تکنولوژی بالا می‌کند که از وسایل دیجیتالی و ATM استفاده می‌کند. برادر دیگر مسیر متواضع‌تری استفاده می‌کند اما خیلی زود متوجه می‌شود کلیسایش رو به افول است و نیاز به کمک مالی دارد.

تولید این فیلم اواخر امسال آغاز می‌گردد. Cinema Libre Studio این فیلم را بطور مشترک با Fight to Fame Films می‌سازد و بودجه ۵ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

این قرارداد بین فیلیپ دیاز (Philippe Diaz) موسس و مدیر استودیو Cinema Libre Studio و مدیر کمیته Fight to Film با مشارکت رادنی میسون (Rodney Mason) از Fast Mouse Films بسته شده که تهیه کننده اجرایی کار است.

دیاز اظهار داشته:

کار کردن با انسان با احساس و با استعدادی مانند جیمی فاکس افتخار بزرگی است و خوشحالم با شریکان جدیدمان در Fight to Fame کار می‌کنیم که به جیمی این اختیار را می‌دهند تا این فیلم را به بهترین نحو بسازد و همکاری منحصر به فردی شکل گیرد.

کری وانگ (Carrie Wang) مدیر Fight to Fame نیز گفته:

جیمی فاکس سوپراستار هالیوود است اما مخاطبین سراسر دنیا او را خیلی دوست دارند. ارتباطات قوی ما در چین و دیگر کشورهای آسیایی تضمین کننده استقبال از فیلم When We Pray است.

فاکس عملکرد فوق‌العاده‌ای در درام Just Mercy محصول برادران وارنر داشته و نقش مقابل مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) و بری لارسون (Brie Larson) را ایفا کرده است. او به زودی در انیمینش Soul که ۱۹ ژوئن اکران می‌شود، دیده خواهد شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.