تولید ویژه برنامه Friends دچار وقفه شد

19 March 2020 - 14:00

ویژه برنامه دورهمی Friends که قرار بود از شبکه HBO Max پخش گردد هم قربانی شیوع بیماری ویروس کرونا شد و تولیدش متوقف گردید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، فیلم‌برداری این ویژه‌ برنامه دچار وقفه شده و با اینکه قرار بود ظرف هفته آینده فیلم‌برداری شود، تا ماه مه به تعویق افتاده است.

دورهمی فرندز ماه‌ها در دست ساخت بوده اما سرانجام رسما در ماه فوریه خبر تولید این ویژه برنامه تایید شد. جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، کورتنی کاکس (Courtney Cox)، لیسا کودرو (Lisa Kudrow)، مت له بلانک (Matt LeBlanc)، متیو پری (Matthew Perry) و دیوید شویمر (David Schwimmer) همگی به این دورهمی بدون فیلم‌نامه باز می‌گردند که قرار است در استودیو برادران وارنر در بربنک ساخته شود.

قرار بود این برنامه همزمان با راه اندازی اچ‌ بی او مکس روی آنتن این شبکه برود که ۱۰ فصل سریال فرندز را پخش می‌کند. وارنر مدیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای دریافت حق پخش سریال به نتفلیکس پرداخت کرده است. نیلسن قبلا گفته بود که این سریال پر بیننده ترین سریال نتفلیکس است، گرچه نتفلیکس هیچ وقت اطلاعاتی از تعداد مخاطبین سریال اعلام نکرد.

بن وینستون (Ben Winston) این ویژه برنامه را کارگردانی کرده و بطور مشترک با کوین برایت (Kevin Bright)، مارتا کافمن (Mart Kauffman)، و دیوید کرین (David Crane) تهیه‌کنندگی می‌کند. Unscripted & Alternative Television و Fulwell 73 Productions این برنامه را می‌سازند.

انیستون، کاکس، کودرو، له بلانک، پری و شویمر تهیه کنندگان این ویژه برنامه هستند و اما کانوی (Emma Conway) و جیمز لانگمن (James Longman) دیگر تولید کنندگان کار هستند.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.