تریلر ۱RB منتشر شد: همه همسایه‌ها بی‌آزار نیستند

19 March 2020 - 14:30

بعد از اکران فیلم Fantasia Fest in Montreal استودیو Dark Sky Films اولین تریلر فیلم مهیج جدید ۱BR به کارگردانی و نویسندگی دیوید مارمور (David Marmor) را منتشر کرده و به مخاطبینش هشدار داده تمامی همسایه‌ها آنطوری که شما فکر می‌کنید بی آزار نیستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سارا بعد از گذشته سختی که برای دنبال کردن آرزوهاش داشته، آپارتمان خوبی در هالیوود پیدا می‌کند. اما یک چیزی درست نیست. او نمی‌تواند بخاطر صداهای عجیب و غریب و نوشته‌های تهدید آمیزی که دریافت می‌کنو بخوابد و زندگی جدیدش سریعا دچار هرج و مرج می‌شود. زمانی که او متوجه حقیقت وحشتناکی می‌شود، دیگر دیر شده است. او درگیر کابوس بدی شده و باید سعی کند دیوانه نشود یا برای همیشه در جهنم اگزیسنسال گیر کند.

این فیلم آغاز فعالیت مارمور است و آلوک میشرا (Alok Mishra) و شین ورستر (Shane Vorster) آن را برای Malevolent Films و آلارد کانتور (Allard Cantor) و جارود موری (Jarrod Murray) از Epicenter و نیک ایزی (Nic Izzi) و سم سندویس (Sam Sandweiss) می‌سازند و پیتر پوک (Peter Phok) تهیه کننده اجرایی آن است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: آلن بلومنفلد (Alan Blumenfeld)، تایلور نیکولز (Taylor Nichols)، نائومی گراسمن (Naomi Grossman)، گایلز متی (Giles Matthey)، ارنستین فیلیپس (Earnestine Phillips)، سوزان دیویس (Susan Davis)، کلایتون هاف (Clayton Hoff)، سلست سالیوان (Celeste Sullivan) و نیکول بریدان بلوم (Nicole Brydon Bloom) در نقش سارا.

فیلم ۱RB موزیک ترسناکی با آهنگسازی رونن لاندا (Ronen Landa) دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.