تولید فیلم Mission: Impossible 7 همچنان ادامه دارد

19 March 2020 - 18:00

علی‌رغم این‌که ۳ هفته قبل خبر لغو فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) به علت اپیدمی کرونا تایید شد، اما امروز اخباری درباره ازسرگیری فیلمبرداری و ادامه روند تولید آن به گوش رسید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.
پس از لو رفتن تصاویری که نمایانگر صحنه‌ای از تام کروز(Tom Cruise) در حال موتور‌سواری بود، صحبت‌هایی از ادامه‌ فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن ۷» (Mission: Impossible7) به میان آمد. از آن‌جایی که تولید این فیلم همانند بسیاری پروژه‌های دیگر هالیوود به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، انتشار این خبر تعجب عده‌ای را برانگیخت. وب‌سایت کُلایدر(Collider) به‌نقل از منابع آگاه، ادامه تولید این فیلم را تکذیب کرده و تصاویر منتشر شده را تمرینی برای بدلکاری عنوان کرد.
کمپانی پارامونت پیکچرز ( Paramount Pictures) پیش از آغاز فیلمبرداری رسمی فیلم در ماه فوریه خواستار توقف تولید آن شد و طی بیانیه‌ای اعلام داشت :

به‌دلیل رعایت‌ جوانب احتیاط برای سلامت و خوب‌بودن بازیگران و عوامل پروژه و همچنین به‌خاطر تلاش‌های مقامات محلی ونیز برای توقف تجمعات در پاسخ به خطرات ناشی از ویروس کرونا، ما در حال تغییر برنامه تولید سه هفته‌ای هستیم که بخش اول آن فیلم «ماموریت: غیرممکن ۷» (Mission:Impossible7) در ونیز ایتالیا درجریان می‌باشد.
در طول وقفه ایجاد‌شده، ما نگرانی‌های عوامل پروژه را درک کرده و به آن‌ها اجازه بازگشت به منازل خود تا ازسرگیری فیلمبرداری را می‌دهیم. به نظارت خود در این وضعیت را ادامه خواهیم داد و در کنار مسئولان دولتی و بهداشتی خواهیم بود.

هنگامی که رسما آغاز دوباره تولید «ماموریت: غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) اعلام شود، کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie) بار دیگر پشت صندلی کاگردانی این فیلم خواهد نشست و سکان‌دار پروژه خواهد بود.
بازیگران جدید، نیکولاس هالت(Nicholas Hoult)، هیلی اتول (Hayley Atwell)، شیا وینگهام (Shea Whingham) و پام کلمنتیف (Pom Klementieff) در کنار ستارگان سابق سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن(Rebecca Fergousen) و ونسا کریبی (Vanessa Kriby) در این فیلم به هنرنمایی خواهند پرداخت. پیش از این تایید شده بود که هنری چرنی(Henry Czenry) در نقش یوجن کیتریج(Eugene Kitteridge) که از نسخه ۱۹۹۶ «ماموریت غیرممکن» دیده نشده است، بازخواهد گشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.