فیلم The Way Back با بازی بن افلک وارد شبکه خانگی می‌شود

20 March 2020 - 13:30

فیلم راه بازگشت (The Way Back) با بازی بن افلک (Ben Affleck) پس از لغو پخش سینمایی آن در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، به مجموعه فیلم‌هایی پیوست که خیلی زودتر وارد شبکه خانگی شده‌اند. این اثر نیز همانند پرندگان شکاری (Birds of Prey) در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین) و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی گوین اکانر (Gavin O’Connor) یک قهرمان بسکتبال سابق در دبیرستان را دنبال می‌کند که در هنگام اعتیاد الکلی، فرصتی برای مربیگری یک تیم تلاشگر دریافت می‌کند. این فیلم با اکران در تاریخ ۶ مارس در باکس‌آفیس محلی بیش از ۱۳٫۶ میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین در کشور استرالیا و در هفته گذشته بیش از ۳۶۲ هزار دلار فروش داشته است. اکانر همراه با برد اینگلزبای (Brad Ingelsby) نویسندگان فیلمنامه هستند. این فیلم در وبسایت Rotten Tomatoes نمره ۸۶% را دریافت کرده است.

توبی امریک (Toby Emmerich) از کمپانی Warner Bros در این رابطه گفت:

با توجه به شرایطی که مخاطبان تا حد زیادی قادر به مشاهده فیلم در اکران سینمایی نیستند، ما تصمیم گرفتیم جایگزینی برای عرضه عناوین موجود و منتشر شده را برای افرادی که به دنبال گزینه های سرگرمی عالی هستند ارائه دهیم. بنابراین، در حالی که ما طرفداران بزرگی از تجربه سینمایی هستیم و امیدواریم که مخاطبان بتوانند در آینده ای نزدیک به سینماها برگردند، می‌دانیم که این روزها چالش برانگیز است و ارائه این گزینه کاملا منطقی است.

مرد نامرئی (The Invisible Man)، شکار (The Hunt)، اما (Emma)، بلادشات (Bloodshot) و من هنوز باور دارم (I Still Believe) نیز از آن دسته فیلم‌هایی هستند که خیلی زودتر از انتظارها وارد شبکه خانگی شده‌اند. انتظار می‌رود سینماها تا پایان ماه می بسته باقی بمانند. اما کمپانی Warner Bros اصرار دارد فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) به اکران برنامه ریزی شده برای تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) برسد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.