کارگردان The New Mutants فیلم Dark Phoenix را زیر سوال برد

20 March 2020 - 13:00

فیلم Dark Phoenix ساخته سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) مسیر سختی تا افتتاحیه و سپس اکرانش داشت. حالا جاش بون (Josh Boone) نویسنده و کارگردان The New Mutants از احساسش درباره آخرین سری فرنچایز مردان ایکس کمپانی فاکس گفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بون در مصاحبه با مجله Empire از احساس آرامشش بعد از به تعویق افتادن دومین تاریخ اکران فیلمش از فوریه ۲۰۱۹ به اوت این ماه گفته، حرکتی که استودیو بخاطر اجتناب از رقابت با فرنچایزهای دیگر زده است.

ببینید، فقط بعد از Dark Phoenix می‌توانید خودتان را بالا بکشید. نمی‌خواهم چیز بدی درباره افراد که درگیر این پروژه بودند، بگویم اما قضیه از این قرار است. صادقانه بگویم که الان فشار کمتری نسبت به زمان تاریخ اول اکران می‌کنم. چون ما بارها فیلم را تست کردیم و مخاطبین دوستش داشتند.

فیلم کینبرگ که دومین کارگردانی او بود، امتیاز بسیار پایین ۲۳ درصد راتن تومیتوز از منتقدین دریافت کرد و فقط ۲۵۲.۴ میلیون دلار فروخت، با اینکه بودجه تولیدش ۲۰۰ میلیون دلار شده بود و همین باعث شد کمپانی قرن ۲۰ و دیزنی اعلام کنند ۱۰۰-۲۰۰ میلیون دلار از دست داده‌اند.

پروژه ترسناک بون چهار بار به تعویق افتاد. فاکس بخاطر اکران ددپول ۲ می‌خواست فیلم را ۳ آوریل اکران کند، دو سال بعد از برنامه اصلی و به تعویق افتادن مجدد آن بخاطر شیوع جهانی ویروس کرونا.

استودیو قرن ۲۰ با همکاری Marvel Entertainment، فیلم The New Mutants را ساختند که بیمارستان دور افتاده‌ای را نشان می‌دهد که فیلم مهیج ترسناکی است که گروهی از جهش یافته‌های جوان تحت نظر روانی قرار گرفته‌اند. وقتی وقایع عجیبی رخ می‌دهند، توانایی‌های جهش یافته جدیدشان و دوستی‌شان با مبارزه‌ای که واردش می‌شوند و سعی می‌کنند از آن زنده بیرون بیایند، مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش ماگیک و میسی ویلیامز (Maisie Williams) در نقش ولفسبین به همراه هنری زاگا (Henry Zaga) در نقش سان‌اسپات، بلو هانت (Blu Hunt) در نقش دنی مون‌استار و چارلی هیتون (Charlie Heaton) در نقش کانون‌بال بازیگران فیلم هستند.

فیلم The New Mutants اقتباسی از مجموعه ماهانه کمیکی به همین نام است که سال ۱۹۸۲ منتشر می‌شد و ساخته کریس کلرمونت (Chris Claremont) و باب مک‌لوید (Bob McLeod) درباره جهش یافته‌های نوجوانی بود که بعنوان قهرمان در دنیای مارول آموزش می‌دیدند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.