نویسندگان Freddy Vs. Jason همچنان خواهان دنباله هستند

21 March 2020 - 09:00

نویسندگان فیلم Freddy vs. Jason، دیمین شنون (Damian Shannon) و مارک سویفت (Mark Swift) در توییتر تمایل خود را برای ساخت دنباله‌ی این عنوان ترسناک با حضور دو شخص از ابر غول‌های ژانر ترسناک ابراز کردند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو در توییتر خود نوشتند:

ما هنوز میخوایم انجامش بدیم! همیشه عاشق ساخت یکی دیگه بودیم، اما همیشه خوبه که مواد اولیه‌ی تازه و بکر داشته باشی، اینطور نیست؟ ما کارای خودمونو انجام دادیم. فکر کنم بیشتر از هر نویسنده‌ی دیگه‌ای برای جیسون نوشته باشیم. [الآن] بهتره بذاریم که کسای دیگه‌ای بیان و خون تازه‌ای به این مجموعه تزریق کنن!

عجیب است که تاکنون ۲۳ فیلم با محوریت فردی و جیسون داشته‌ایم، ولی تنها دریکی شاهد حضور مشترک این دو شخصیت بوده‌ایم. البته از احتمال به وقوع پیوستن عنوان Freddy vs. Jason vs. Ash نیز نمی‌توان غافل شد که در آن شاهد بازگشت بروس کمپبل (Bruce Campbell) در نقش اَش باشیم. کتاب‌های مصوری از این اثر به نشر رسیده است که اگر بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما نیز اتفاق بیفتند، رؤیایی دیرینه از طرفداران را به واقعیت محقق کرده است.

خلاصه‌ی فیلم Freddy vs. Jason به این صورت است:

در این فیلم دو شخصیت معروف بدون چهره در تاریخ فیلم‌های ترسناک حضور دارند. فردی کروگر که قربانیانش را در خواب و کابوس‌هایشان شکار می‌کند به دلیل اینکه آن‌ها کمتر از او می‌ترسند، در حال از دست دادن قدرتش است. علت این امر آن است که در شهر قاتلی به نام جیسون ورهیز پیداشده است که در حال سلاخی کردن مردم است و مردم از او وحشت دارند. فردی که متوجه این مسئله شده است وارد نبردی با این روانی ماسک هاکی پوش می‌شود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.