آسوکا تانو در فصل دوم The Mandalorian حضور خواهد داشت

21 March 2020 - 14:00

به گزارش Slash Film در فصل دوم سریال تحسین‌شده و انشعابی از مجموعه‌ی Star Wars یعنی The Mandalorian رزاریو داوسون (Rosario Dawson) نقش لایو-اکشن شخصیت محبوب در دو سری Rebels و Clone Wars یعنی آسوکا تانو را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تانو نخستین حضورش در دنیای جنگ‌های ستاره‌ای را طی سال ۲۰۰۸ و فیلم Clone Wars که بعداً منجر به خلق مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب و موفقی به همین نام شد، تجربه کرد. آخرین فصل از این سریال انیمیشنی هم‌اکنون در حال پخش از Disney+ است. پس‌ازآن او در آثار دیگری ازجمله مجموعه‌ی انیمیشنی Rebels، تعدادی بازی ویدیویی و کتاب مصور حضور پیدا کرد. او در ابتدا به‌نوعی شاگرد آناکین اسکای‌واکر به‌حساب می‌آمد و استقبال مناسبی از سوی طرفداران مجموعه دریافت نکرد اما با مرور زمان شخصیت او رشد کرد و غنی‌تر شد و به‌سرعت به یکی از شخصیت‌های موردتوجه و مورداحترام طرفداران در کل مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای تبدیل شد.

داوسون پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ طی توییتی علاقه‌ی شدیدش به ایفای نقش آسوکا را با هشتگ #AhsokaLives اعلام کرده بود و اکنون رؤیای او و طرفداران به واقعیت تبدیل شد. هنوز مشخص نیست که چه مقدار طرفدارها باید شاهد حضور این شخصیت در فصل دوم پیشِ رو و مورد انتظار این سریال باشند، اما با توجه به پخش آن در ماه اکتبر، زیاد انتظار نخواهند کشید.

پس از داستان‌های جانگو فت و بوبا فت، جنگجوی دیگری در جهان جنگ‌های ستاره‌ای پدیدار شده است. سریال The Mandalorian پس از سقوط امپراتوری و پیش از ظهور محفل یکم جریان دارد. در این مجموعه ما، داستان تفنگدار تنهایی را دنبال می‌کنیم که در قلمروهای بسیار دور کهکشان، جایی خارج از قدرت و تسلط جمهوری جدید به ماجراجویی می‌پردازد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) که با مجموعه‌ی بازی تاج‌وتخت شناخته شد و در فیلم Kingsman: The Golden Circle نیز حضور داشت، نقش مندلورین تنها و هفت تیر کشی که در قلمروهای دوردست حضور دارد را ایفا می‌کند، جینا کرانو (Gina Carano) که در فیلم Deadpool حضور داشت، نقش کارا دیون یک Shock Trooper شورشی که در وفق دادن مجدد خود با جامعه مشکل دارد را ایفا می‌کند.

دیگر ستارگان این مجموعه جیانکارلو اسپزیتو (Giancarlo Esposito) از سریال Breaking Bad، امیلی اسوالو (Emily Swallow) از سریال Supernatural، کارل ودرز (Carl Weathers) از فیلم Predator، امید ابطحی (Omid Abtahi) از سریال American Gods، ورنر هرزوگ (Werner Herzog) از مستند Grizzly Man و نیک نولت (Nick Nolte) از فیلم Affliction بودند.

جان فاورو (Jon Favreau) تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال است. کارگردان‌های فصل اول را دیو فیلونی (Dave Filoni)، دبورا چاو (Deborah Chow)، ریک فموییوا (Rick Famuyiwa)، به رایس دالاس هاورد (Bryce Dallas Howard) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) که در سریال صداپیشه‌ی ربات IG-88 نیز است، تشکیل می‌دادند.

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Mandalorian، جان فاورو، دیو فیلونی، کتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) هستند و کارن گیلکریست (Karen Gilchrist) دستیار تهیه‌کننده‌ی اجرایی است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.