فیلم Wonder Woman 1984 قطعا در سینماها اکران خواهد شد

21 March 2020 - 13:00

به تازگی شایعاتی مبنی بر این منتشر شده بود که استودیوی برادران وارنر قصد دارد از اکران فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در سینماها صرف‌نظر کرده و به دلیل شیوع ویروس کرونا آن را مستقیما در یک سرویس استریم منتشر کند. اما حالا این شایعه تکذیب شده و استودیو تایید کرده این فیلم قطعا در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تصمیم کاملا بدیهی است، چون Wonder Woman 1984 به احتمال خیلی زیاد وارد باشگاه میلیاردی‌ها خواهد شد، فروشی که به هیچ‌وجه توسط سرویس‌های استریم به دست نخواهد آمد. اما هنوز مشخص نیست آیا تاریخ اکران ۵ ژوئن (۱۶ خرداد ۹۹) سر جای خودش باقی می‌ماند یا خیر. تاکنون تعطیلی سینماها باعث شده تاریخ اکران فیلم‌هایی مثل No Time to Die «زمانی برای مردن نیست»، Fast & Furious 9 «سریع و خشمگین ۹» و Black Widow «بلک ویدو» تغییر کند.

البته استودیو برادران وارنر به تازگی تصمیم گرفته فیلم Birds of Prey «پرندگان شکاری» را پس از فروش کلی ۲۰۰ میلیون دلاری به صورت دیجیتال منتشر کند. دیزنی هم چنین کاری کرده و Frozen 2 «یخ‌زده ۲» را سه ماه پیش از موعد در دیزنی پلاس منتشر کرده است. این استودیو همچنین فیلم‌های Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» و Onward «به پیش» را زودتر از موعد به صورت دیجیتالی منتشر کرده است. سه فیلم جدید یونیورسال یعنی The Invisible Man «مرد نامرئی»، The Hunt «شکار» و Emma «اما» هم به صورت دیجیتال منتشر شده‌اند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.