فیلم Sonic The Hedgehog نیز زودتر از انتظارها وارد شبکه خانگی می‌شود

21 March 2020 - 15:00

فیلم “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) از استودیو Paramount که با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در هفته نخست به موفقترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تبدیل شد، زودتر از انتظارها و در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) وارد شبکه خانگی می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم بخشی از پروژه جدید استودیو Paramount پس از تغییر ریاست و ورود جیم جیانوپولوس (Jim Gianopulos) از استودیوهای ۲۰th Century Fox بوده است. فیلم سونیک خارپشت تا الان بیش از ۳۰۶٫۷ میلیون دلار و در ۵ هفته کسب کرده است. این فیلم در ابتدا از زمان اکتبر به نوامبر منتقل شد، زیرا طرفداران بازی ویدئویی SEGA به دندان‌های سونیک در تریلرهای اولیه اعتراض داشتند. جف فاولر (Jeff Fowler) و استودیو Paramount به این اعتراضات پاسخ دادند و همین باعث موفقیت فیلم شد.

سونیک از جمله آخرین فیلم‌های منتشر شده در سینما است که به خانه‌ها می‌رود زیرا همانطور که دولت های محلی و ایالتی حکم داده‌اند سینماهای سراسر جهان در بحران ویروس کرونا از داشتن امنیت مناسب محروم شده‌اند. فیلم‌های آنوارد (Onward)، من هنوز باور دارم (I Still Believe)، راه بازگشت (The Way Back)، پرندگان شکاری (Birds of Prey)، بلادشات (Bloodshot)، تور جهانی ترولها (Trolls World Tour)، مرد نامرئی (The Invisible Man)، شکار (The Hunt) و اما (Emma) از این دسته هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.