تریلر سریال Freerayshawn با حضور استفن جیمز منتشر شد

21 March 2020 - 23:30

شبکه Quibi تریلر رسمی درام مهیج موردانتظار Freerayshawn (ریشاون آزاد)، که آنتوان فوکوا (Antoine Fuqua) تهیه‌کننده اجرایی آن است، را منتشر کرده است. داستان سریال در مورد مردی است که تلاش می‌کند تا بی گناهی اش را ثابت کند، درحالی‌که به همراه خانواده‌اش در آپارتمانشان گیر افتاده است و پلیس در صدد دستگیر کردنش است. شما می‌توانید تریلر این سریال، که استفن جیمز (Stephan James) (سریال دیگرش Race می‌باشد) و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند، را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال Freerayshawn در مورد جوان سیاه‌پوستی به نام ریشاون (با بازی جیمز) است که از سربازان سابق جنگ عراق بوده است. او در یک معامله مواد مخدر توسط پلیس نیو اورلینز دچار دردسر می‌شود، سپس فرار کرده و در درون آپارتمانش در کنار معشوق و کودکش پناه می‌گیرد. درحالی‌که نیروهای پلیس نیو اورلینز و تیم SWAT در بیرون از آپارتمان آماده هجوم ناگهانی به خانه او هستند، و زمانی‌که همه مردم و منابع خبری هم وارد صحنه می‌شوند، جنجال و آشفتگی خبرسازی آغاز می‌شود.

در میان این هرج و مرج فزاینده، پلیس دلسوزی به نام استیون پوینسی (با بازی فیشبرن)، در نقش یک مذاکره کننده، وارد ماجرا می‌شود، و در طی جریانات یک روز بی‌رحمانه پر استرس تلاش می‌کند تا ریشاون را  به یک تسلیم شدن آرام هدایت کند تا جلوی گسترش یک خشونت غیر ضروری را بگیرد.

در این سریال، نامزد جایزه گلدن گلوب: استیفان جیمز و نامزد جایزه اسکار: لارنس فیشبرن، به نقش‌آفرینی می‌پردازند. به‌علاوه، جاسمین سفاس جونز (Jasmine Cephas Jones) نیز در نقش تیشا، اسکیت آلریچ (Skeet Ulrich) در نقش سگات، مایک تروت (Mike Trout)، و آنابث گیش (Anabeth Gish) هم در نقش کارآگاه لینکلن حضور دارند.

سیت مان (Seith Mann) این سریال را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته مارک مارینو (Mark Maurino) کارگردانی می‌کند. آنتوان فوکوا به همراه دیوید بورستین (David Boorstein) و کت سامیک (Kat Samick) از طرف کمپانی Fuqua Films، و همین‌طور مان و جاستین بورچ (Justin Bursch) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. و کمپانی‌های Fuqua Films و Sony Pictures TV تهیه‌کنندگان سریال می‌باشند.

شبکه Quibi، که مخفف عبارت “Quick Bites” می‌باشد، قرار است در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۰ راه‌اندازی شود و تاکنون بیش از یک میلیارد دلار از طریق سرمایه‌گذارانش جمع‌آوری کرده است. این شبکه، که توسط جفری کتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) و مگ ویتمن (Meg Whitman) تأسیس شده است، قرار است سریال های ۲ الی ۴ ساعته‌ای را به تصویر بکشد که به قسمت‌های تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای تقسیم می‌شوند.

منبع: Coming Soon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.