اولین تصویر از لباس Taskmaster منتشر شد

23 March 2020 - 20:00

تصویر جدیدی از تبهکار مرموز فیلم Black Widow (بیوه سیاه)، Taskmaster، منتشر شده که نگاه دقیق‌تری بر لباس او دارد. از وقتی اولین تریلر این فیلم منتشر شد، Taskmaster بخش مهمی از تبلیغات فیلم شد. گرچه هویت او هنوز مشخص نیست. این تبهکار در کمیک‌ توانایی تقلید استایل جنگیدن مانند هرکسی که ببیند را دارد و این توانایی در این فیلم نمایان خواهد شد. طرفداران قبلا توانایی‌های جنگیدن او را در تریلرهای فیلم دیده‌اند؛ از کاپیتان آمریکا گرفته تا پلنگ سیاه. هنوز مشخص نیست چه کسی پشت این ماسک جمجمه‌ای است، گرچه نظریه‌های بسیاری در اینباره وجود دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم بیوه سیاه که قرار بود اول مه اکران شود، به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا دچار وقفه شده است. این فیلم یکی از اکران‌های بزرگ سال باشد، به علت بسته شدن سینماها در نتیجه شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است. این می‌تواند برای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول مشکل ساز شود، گرچه وقفه ایجاد شده در اکران بیوه سیاه روی زمان بندی سایر فیلم‌های مارول تاثیری نمی‌گذارد، چون پیش درآمدی بیش نیست.

تصویر جدید Taskmaster چیز قابل توجهی جز نگاه دقیق‌تر به لباسش را نشان نمی‌دهد.

تریلر نهایی فیلم حاکی از این بود که Taskmaster رئیس Red Room است، سازمانی که ناتاشا را آموزش داده تا زن جوان قاتلی باشد. ماموریت ناتاشا با بازی اسکارلت جوهانسون فروپاشی Red Room است تا به دخترانی مثل او آسیب نزنند و این یعنی او درست نقطه مقابل Taskmaster قرار دارد. همانطور که در تریلرهای اول دیدیم این تبهکار شاهد مبارزه ناتاشا بوده و با او کاملا آشنایی پیدا کرده و مبارزه چالش‌برانگیزی برای نات ایجاد می‌کند.

تصور می‌شود Taskmaster تبهکار جالبی باشد خصوصا اگر هویت او برای مخاطبین شگفت‌انگیز باشد. چندین کاندید احتمالی برای این نقش وجود دارند. از آنجاییکه این تبهکار روی ناتاشا اثر می‌گذارد، هویت واقعی او باید ارتباط مستقیمی با اونجرز داشته باشد. این شخصی‌ترین ماموریت ناتاشا است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.