اولین‌های مارول را در The New Mutants خواهیم دید

23 March 2020 - 21:30

کنات لی (Knate Lee) یکی از نویسندگان فیلم The New Mutants  می‌گوید، این فیلم برخلاف تمامی وقفه هایش هنوز کار دارد و اولین‌های مارول زیادی دارد. اکران اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محصول کمپانی فاکس چهار بار به تعویق افتاده است. فیلم یکبار بخاطر فیلمبرداری مجدد در سال ۲۰۱۷ متوقف شد و برای دوم به دلیل قراداد دیزنی و فاکس دچار وقفه شد. وقتی خرید این کمپانی در مارس ۲۰۱۹ نهایی شد، قرار شد این فیلم آوریل ۲۰۲۰ اکران شود و دیزنی تبلیغات خود را از ماه ژانویه از سر گرفت. حالا این فیلم مجددا دچار وقفه شده و اینبار بخاطر شیوع بیماری کرونا این اتفاق افتاده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این روزها وقفه‌های بوجود آمده در اکران فیلم‌ها، بسیار ناامید کننده است و مغز متفکر The New Mutants این موقعیت را فرصت بسیار خوبی می‌داند. همانطور که جاش بون (Josh Boone) اخیرا گفته بود، با این وقفه، فشار کمتری روی فیلم هست.

لی در مصاحبه با مجله امپایر گفته:

عجیبه اما فکر می‌کنم این خیر به نفع ماست. سال گذشته، فیلم ابرقهرمانی بسیار حماسی انتقام‌جویان: پایان بازی را دیدم. برای همین این بهترین زمان است برای فیلم است. ما هنوز اولین‌های زیادی داریم: ما اولین وحشت مارول، اولین رابطه نامتعارف مارول را در فیلم داریم. گرچه دیر است ولی می‌توانیم.

لی حرف درستی می‌زند. بعد از اینکه پایان بازی تمامی شخصیت‌های مارول را برای مبارزه با تانوس کنار هم قرار داد، مخاطبین این تغییر را دوست داشتند. The New Mutants پنج جهش یافته جوان را نشان می‌دهد که در دام تجهیزات مرموزی علیه خواسته‌شان افتاده‌اند و عدم توانایی ‌شان برای کنترل قدرتشان تهدیدشان می‌کند. این فیلم اقتباسی از مجموعه The Demon Bear است و از فیلم‌های ترسناک The Shining و A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors الهام گرفته و اولین فیلم مدرن مارول است.

البته بسته به زمانی که این فیلم اکران می‌شود، شاید این موضوع خیلی دیگر جالب نباشد چون Morbius سونی در ماه ژوئیه اکران می‌شود و آن اولین فیلم ترسناک مارول شود. از طرفی هم فیلم Eternals نیز اکران می‌گردد و دیگر The New Mutants اولینِ مارول نخواهد بود.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.