بازیگران تازه‌ای در Cosmic Sin به بروس ویلیس پیوستند

24 March 2020 - 11:30

بازیگران تازه‌ای به فیلم Cosmic Sin که اکنون در حال طی کردن مراحل پس از تولیدش است، اضافه شدند. این بازیگران که شامل فرانک گریلو (Frank Grillo)، لوک ویلسون (Luke Wilson) و آدلاید کین (Adelaide Kane) هستند پیش از متوقف شدن این پروژه به دلیل شیوع کوید-۱۹ به جمع عوامل آن پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بروس ویلیس (Bruce Willis) پیش‌تر به جمع عوامل این اکشن علمی-تخیلی پیوسته بود. داستان فیلم درباره‌ی گروهی جنگجو و دانشمند است که باید برای محافظت از انسانیت با یک نژاد متخاصم فضایی باقدرت آلوده و کنترل کردن میزبان انسانی مبارزه کنند.

ستاره‌ی کمپانی WWE سی.جی. پری (C.J. Perry)، لوکلین مونرو (Lochlyn Munro) و برندون توماس لی (Brandon Thomas Lee) دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

کوری لارج (Corey Large) و ادوارد دریک (Edward Drake) نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده‌دارند. لارج به همراه جانی مسنر (Johnny Messner) تهیه‌کنندگان آن هستند و استیون ایدز (Stephen Eads) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام می‌دهد.

این فیلم برای فروش توسط کمپانی The Exchange در بازار فیلم اروپای (EFM) سال ۲۰۲۰ گذاشته شد که Saban Films حق توزیع آن را در آمریکای شمالی به‌دست آورد.

آثاری که The Exchange آن‌ها را برای فروش در EFM معرفی کرد شامل مستند Welcome To Chechnya، فیلم The Independent با بازی کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، فیلم The Thicket با بازی پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) و عنوان Summer Madness با بازی آنا فاریس (Anna Faris) هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.