جورج آر آر مارتین همیشه خواهان کراس‌اور گات-وست‌ورلد بوده

24 March 2020 - 15:00

جدیدترین قسمت فصل سوم سریال Westworld شبکه HBO نمایانگر حضور کوتاهی از چهره‌های آشنایی برای طرفداران سریال گات بود. دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss)، شورانرهای سریال فانتزی گات، در نقش تکنیسین‌های دلوس ظاهر شدند تا ببینند چطور می‌توانند اژدها را وارد کاستا ریکا کنند. جاناتان نولان (Jonathan Nolan)، شورانر سریال Westworld اعلام داشت که این اولین باری است که کسی کراس‌اور وست‌ ورلد-گات را طراحی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته نولان، جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) نویسنده کتاب A Song of Ice and Fire بزرگترین طرفدار ایده‌ی این کراس‌اور بوده است.

جورج از همان فصل اول به ما گفت که باید با گات یک ارتباطی برقرار کنیم. مردم یادشون رفته که جورج نویسنده سریال‌های تلویزیونی بوده و ایده‌ی این کراس‌اورها از او بوده است.

در فیلم وست‌ورلد محصول سال ۱۹۷۳، دلوس دنیای قرون وسطایی را نشان می‌دهد. آن سناریو می‌توانست گزینه مناسبی برای گات باشد.

اگر جورج در لس‌آنجلس زندگی می‌کرد، حتما ازش می‌خواستیم سر صحنه فیلم‌برداری سریال حاضر شود. اما کراس‌اور با دنیای قرون‌ وسطایی فعلی در فیلم اصلی وست‌ورلد باور نکردنی است. خیلی از مردم و خود جورج روی این کراس‌اور پا فشاری می‌کنند. ما هم نمی‌توانیم بیشتر از این مقاومت کنیم. و دیوید و دن هم گزینه‌های خوبی بودند.

نولان واقعی بودن اژدهای قسمت دوم این فصل از سریال وست ورلد را تایید کرده است. با تشکر از استودیو Pixamundo، آن‌ها اژدهای فصل ۴ یا ۵ دنریس را وارد سریال فانتزی خودشان کرده‌اند.

قسمت بعدی وست‌ورلد ۲۹ مارس پخش می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.