تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 هم به تعویق افتاد

25 March 2020 - 12:00

استودیوی برادران وارنر بالاخره مجبور شد به دلیل نگرانی از سرایت ویروس کرونا تاریخ اکران چندین فیلم تابستانی خودش را به تعویق بیندازد. مهم‌ترین آن‌ها فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» با بازی گل گدوت (Gal Gadot) است که تاریخ اکرانش از ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) به ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) موکول شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تغییر تاریخ اکران نشان می‌دهد استودیو قصد ندارد یکی از مهم‌ترین فیلم‌های تابستانی خودش را به جای اکران در سینماها مستقیما به صورت دیجیتال منتشر کند. این همچنین نشان می‌دهد استودیوی برادران وارنر امیدوار است همه‌گیری ویروس کرونا تا ماه اوت به پایان برسد و مردم بدون نگرانی برای تماشای فیلم به سینماها بروند.

این استودیو همچنین فیلم In the Heights «در ارتفاعات» را از تقویم اکرانش حذف کرد. این فیلم موزیکال به کارگردانی جان ام چو (John M. Chu) که اقتباسی از نمایشی ساخته لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) است قرار بود ۲۶ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران شود.

این استودیو تاریخ اکران انیمیشن Scoob «اسکوب» با صداپیشگی ویل فورته (Will Forte)، زک افرون (Zac Efron)، آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) و جینا رودریگز (Gina Rodriguez) و فیلم ترسناک Malignant ساخته جیمز وان (James Wan) را هم تغییر داد. فیلم Scoob که قرار بود ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) اکران شود حالا ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) اکران خواهد شد که همزمان با Wonder Woman 1984 است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.