کمک صد میلیون دلاری Netflix برای رفع مشکل کرونا

25 March 2020 - 16:00

در حالی که صنعت سرگرمی از مشکل همه گیر  ویروس کرونا به خود می‌پیچد، نتفلیکس دین خود را به ابن جامعه خلاق باز می‌گرداند. تد ساراندوس (Ted Sarandos) مدیر ارشد محتوای شبکه در یک پست وبلاگ شرکت گفت این جریان‌ساز شبکه‌های تلویزیونی یک اعتبار ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به آن دسته از عوامل که در صنعت تلویزیون و فیلم در اثر شیوع ویروس کرونا در وخیمترین شرایط ممکن هستند اختصاص داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ساراندوس گفت بیشتر بودجه در دست کارگران سخت کار در تولیدات نتفلیکس در سراسر جهان خواهد بود، وی اشاره کرد که تدارکات در حال انجام است. این شرکت پیشتر به دنبال تاخیر در تولید هفته گذشته، متعهد شده بود که دو هفته به کارگران حقوق پرداخت کند. ۱۵ میلیون دلار برای اشخاص ثالث و غیرانتفاعی فراهم می‌شود که با کمک اورژانس به خدمه و کارگران خارج از کشور در کشورهایی که شرکت دارای یک پایگاه تولید بزرگ است کمک می‌کنند. یک میلیون دلار برای موسسه‌های غیر انتفاعی مبارزه با کرونا در آمریکا و کانادا و موسسه‌های سینمایی و انجمن بازیگران AFC اختصاص داده شده است. این شرکت با سازمان های صنعت موجود در مناطق دیگر از جمله اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا برای ایجاد تلاشهای مشابه در زمینه ارتقا جامعه خلاق همکاری خواهد کرد. جزئیات هفته آینده به اشتراک گذاشته می شود.

در پستی از این وبلاگ آمده است:

بحران Covid-19 برای بسیاری از صنایع از جمله جامعه خلاق سینما ویرانگر است. اکنون تقریباً تمام تولیدات تلویزیونی و فیلم در سطح جهان متوقف شده است. صدها هزار نفر از خدمه و بازیگران صحنه کار را ترک کردند. این افراد شامل برق کاران، نجاران و رانندگان می‌شوند که بسیاری از آنها دستمزد ساعتی دریافت می‌کنند و پروژه به پروژه کار می‌کنند. این جامعه در ایام خوب از Netflix حمایت کرده است، و ما می خواهیم در این شرایط سخت به آنها کمک کنیم، به ویژه در حالی که دولت‌ها هنوز در حال حمایت اقتصادی هستند. بنابراین ما یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری ایجاد کرده‌ایم تا به مشکلات در جامعه کمک کنیم. بیشتر این مبلغ به حمایت از کارگران تولیدات خود ما در سراسر جهان می‌رود. ما قبلاً به خدمه متعهد شده‌ایم و به تولیداتی که هفته گذشته مجبور به تعلیق آنها شده ایم، پرداختیم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.