فین وولفهارد: Ghostbusters: Afterlife به سری‌های قبلی بسیار وفادار است

25 March 2020 - 13:00

فین وولفهارد (Finn Wolfhard) طی مصاحبه با NME درباره فیلم جدید Ghostbusters: Afterlife گفته:

طرفداران قدیمی Ghostbusters آن را بسیار وفادار به سری‌های قبلی خواهند دید. مخاطب با دیدن این فیلم اول از همه می‌فهمد که Ghostbusters درباره خانواده و روابطی است که این افراد شکل داده‌اند.

در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وولفهارد در ادامه افزود:

وقتی بچه تر بودم، پدر و مادرم بزرگترین طرفداران فیلم‌های اصلی Ghostbusters بودند، و من با دیدن آن‌ها بزرگ شدم. بیل موری (Bill Murray)، دن آیکروید (Dan Aykroyd)، ارنی هادسون (Ernie Hudson)، ریک مورانیس (Rick Moranis)، همگی افراد بزرگی در خانه بودند. برای همین بخشی از این میراث شدن برام خیلی جذاب است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife درباره خانواده جدیدی با مادر مجردی به نام کالی (با بازی کری کون) و دو بچه‌اش. ترور و فیبی (با بازی فین وولفهارد و مکنا گریس) است که به خانه روستایی در اوکلاهاما نقل مکان می‌کنند و متوجه چیز عجیبی در همسایگی‌شان می‌شوند. معدن قدیمی در آن نزدیکی وجود دارد که ایو شاندر نامیده می‌شود، کسی که منهتن را در فیلم سالد۱۹۸۴ ساخته که نیروهای شیطانی را آزاد می‌کند. پل راد (Paul Rudd) معلم محلی است که پدیده نامشخصی را کشف میکند و با کالی و فرزندانش دوست می‌شود و به کشف ارتباط میان این عجیب بودن و رویدادهای سه دهه قبل کمک می‌کند.

مکنا گریس (Mckenna Grace) ۱۲ ساله به همراه کری کون (Carrie Coon) در نقش مادرش و فین وولفهارد در نقش برادرش در این فیلم بازی می‌کنند. پل راد و الیور کوپر (Oliver Cooper) و باکیم وودباین (Bokeem Woodbine) دیگر بازیگران فیلم هستند. بازیگران فیلم اصلی، بیل موری، دن آیکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و آنی پاتس نیز شخصیت‌های خود را مجددا بازی می‌کنند.

جیسون ریتمن (Jason Reitman) کارگردان فیلم جدید است و جا پای پدرش ایوان ریتمن (Ivan Reitman) گذاشته که دو فیلم او را کارگردانی و تولید کرده است. ریتمن در فیلم ۱۹۸۹ حضور افتخاری داشته و یکی از نویسنده‌های آن به همراه گیل کنان (Gil Kenan) بود.

فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.