پیوستن مایکل بین به تیم بازیگران The Mandalorian

25 March 2020 - 18:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، ستاره فیلم‌های علمی-تخیلی The Terminator (نابودگر) و Aliens (بیگانگان): مایکل بین (Michael Biehn) به فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین)، از دنیای Star War (جنگ ستارگان) و محصول +Disney، ملحق می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نقش‌آفرینی در این سریال، در طول بیش از یک دهه اخیر، قابل‌توجه ترین پروژه کاری بین به شمار می‌رود. جزئیات نقشش هنوز مشخص نیست، اما ظاهراً قرار است نقش یک شکارچی جایزه را ایفا کند.

بین در نتیجه همکاری با فیلم‌ساز معروف: جیمز کامرون (James Cameron)، و ایفای نقش کایل ریز در The Terminator در سال ۱۹۸۴ به عنوان نخستین تجربه همکاری با کامرون، و هم‌چنین حضور در دو فیلم دیگر او یعنی Aliens محصول سال ۱۹۸۶ و The Abyss (ورطه) محصول سال ۱۹۸۹، به شهرت بسیاری دست یافت. از جمله کارهای معتبر دیگر او می‌توان به حضور در Tombstone (تومبستون) محصول ۱۹۹۳- که در آن نقش جانی رینگو را بازی می‌کرد- و The Rock (صخره) ساخته مایکل بی (Michael Bay) و محصول ۱۹۹۶، و همین‌طور حضور در Grindhouse (خانه وحشت) ساخته رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و محصول ۲۰۰۷، اشاره کرد.

فصل دوم سریال The Mandalorian، که محصول +Disney است و توسط جان فاوریو (Jon Favreau) خلق شده است، قرار است در ماه اکتبر اکران شود و بازیگر تازه‌کار: روزاریو داوسون (Rosario Dawson) نیز در آن حضور خواهد داشت. فصل اول این سریال، به عنوان بهترین و مهم‌ترین نمایش این سرویس استریم مطرح شد و دنیا را به کاراکتر The Child (یا بچه یودا) معرفی کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.