AMC به سریال National Anthem چراغ سبز نشان داد

25 March 2020 - 23:30

شبکه AMC به سریال آنتالوژی ۸ قسمتی National Anthem به نویسندگی و کارگردانی اسکات زد برنز (Scott Z. Burns) و تهیه کنندگی مارک جانسون (Mark Johnson) چراغ سبز نشان داده است. این درام موزیکال اولین سریالی است که تحت قرارداد چند ساله جانسون با استودیو AMC چراغ سبز گرفته که طی آن جانسون سریال جدیدی برای کمپانی Entertainment Group می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال National Anthem داستان بامزه تراژیک خانواده نیمه غربی است که از نردبام جامعه آمریکایی بالا می‌رود و به آهنگی می‌رسد که سعی می‌کنند خودشان را ثابت کنند. تی بون برنت (T Bone Burnett) آهنگساز برنده جایزه، آهنگساز این سریال به همراه کریگ فین (Craig Finn) است.

سارا بارنت (Sarah Barnett)، مدیر بخش سرگرمی شبکه و استودیو AMC اظهار داشته:

سریال National Anthem درام خانوادگی با چیزهای آهنگین عمیقی است که درباره ضعیف بودن کشورمان، دنیا و سیار‌ه‌مان صحبت می‌کند. علاوه بر اینها، موزیکال است. این سریال در دستان توانمند اسکات قرار دارد که نوشته اورجینال، بامزه و خاصی می‌شود. از همکاری با اسکات بسیار خوشحالیم، و قطعا از ادامه همکاری با مارک که افتخار همکاری در چندین سریال برجسته طی دهه اخیر داشته‌ایم، خرسندیم.

برنز نیز گفته:

کریگ، تی بون و من از همکاری با مارک و AMC خوشحالم. خیلی خوشحالیم که آهنگ‌هایی درباره این لحظه از زمان و شخصیت‌هایش می‌نویسیم. سارا و سوزی و همه‌ی اعضای AMC به این پروژه “بله” گفته‌اند.

جانسون افزوده:

هنوز نمی‌توانم باور کنم که AMC و من بتوانیم با این تیم رویایی داستان گویی همکاری کنیم و چیزی بسازیم که سرگرم کننده و تک باشد و بصورت مکالمه‌ای و آهنگین گفته می‌شود.

تی بون برنت با ۵۰ سال سابقه در عرصه موسیقی و سرگرمی، به شهرت زیادی بعنوان هنرمند، ترانه سرا، تهیه کننده، کمپانی دار، و طرفدار هنرمندان و تولید کننده خلاق درجه یک دست یافته است. برنت برنده اسکار، گلدن گلوب، بفتا د گرمی است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.